100daysofsummer

1.9.16

Ladies and gentlemen, standing ovation, please! Už asi tri roky som si chcela spraviť takéto video a konečne je to tu.
Minulý rok som natáčala každú oblohu, hocjaké kvietky, lavičky, more, ľudí a tak podobne. Pri strihaní tohto videa som sa na seba hnevala, že som v tom tak dobre nepokračovala, lebo nie že by som mala málo záberov, ale napríklad tie z Mníchova sú všetky len z múzea a tak podobne.
Okrem toho na niektorých miestach to s hudbou celkom nesedí, je to roztrasenejšie, ako bolo, keď som to editovala, ale budúci rok to bude snáď lepšie.

Celý rok som si hovorila, že síce bolo leto 2015 najlepšie v mojom živote a latku nastavilo poriadne vysoko, leto 2016 to určite prekoná. Lenže asi týždeň od začiatku prázdnin som z toho bola poriadne znechutená. Zatiaľ čo pred rokom som za sebou mala už stanovačku so všetkým možným a odlietala som do Anglicka, tohto roku som zatiaľ len ležala doma s chorobou a knihou v ruke. Vtedy som si povedala, že to ešte otočím a (konečne) som to aj dodržala. Preto sa začalo leto plné skvelých momentov, ktoré síce nie sú vo videu, no aspoň niektoré máte vypisané nižšie.

Najsuper minimomenty z leta; Cesta autom po poriadnom lejaku a pri tom pustená pesnička Paradise, strieľanie z luku, bicyklovanie sa po Viareggiu, cesta vlakom s Milošom do Bratislavy, recitovanie si fekálnych rýmovačiek uprostred Slovenského raja, niekoľko poriadnych búrok (z ktorých väčšinu som zažila v aute, čo je ešte viac super), bicyklovanie sa na štyridsaťročnom bicykli po poli a spievanie si pritom I need your love, dvojhodinové počúvanie osobných príhod o mačkách, rozšliapnutých ježkoch a podobných veciach, zbieranie černíc a lesných malín, plavba loďou po priehrade (lebo lode sú jedna z najsuper vecí na svete), rapovanie Macklemora, piknik pred sprchami na ubytovaní v Paríži a mnoho ďalších.

Podľa potreby si prepnite na lepšiu kvalitu. 

DOMS

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ten záběr z pole je úžasný! Moc hezké, udělat si takové video, já už dlouho chci natáčet z výletů, ale vždycky na to nějak zapomenu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý nápad! Páčia sa mi také videá, ktoré zachytia jeden moment, a hneď je prestrih na ďalší. :) Myslím, že si super vystihla tú pravú chuť leta. Keď budem potrebovať povzbudiť počas tých úmorných školských dní, budem klikať na tvoje video. Čo keby si spravila pri každom článku z výletov, ktorých máš neúrekom, také niečo? Bolo by to úžasné! Dobrá práca!
    P.S.: Ach, ako veľmi obdivujem tvoju trpezlivosť, ktorú si musela mať pri strihaní tohto videa! Wau!!
    Kristin

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne video, cítiť z neho, že si si prázdniny naozaj užila ♥ Ja som tiež plánovala spraviť si video z prázdnin, ale nakoniec to nejak nevyšlo a v podstate som toho nerobila tak veľa, aby to bolo postačujúce na nejaké plnohodnotné video. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja sa zasa hnevám, že mi video nevyšlo, ale tak snáď o rok no.:D Tá úvodná fotka je veeľmi pekná a celé video také upokojujúce:)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.