Before I die #1

18.2.15

Tradíciu s obrázkami Before I die som mala aj na starom blogu a mala som to rada, tak som sa rozhodla, že to zavediem aj tu. No musím sa priznať, že to robím trochu aj preto, lebo na február nemám naplánované skoro žiadne články a vždy to nechávam na náhodu, či mi niečo v niektorý deň napadne alebo nie. Lenže nie je to tak, že by sa mi nechcelo, ale blogerka mieni, fotograf mení. Koniec koncov, vždy sa mi podarí niečo pridať a do dvoch týždňov by to mohol byť aj príbeh, ktorý teraz ešte píšem a pokiaľ sa mi doň podarí zahrnúť všetky hlavné myšlienky a tajné zmysly, tak sa máte na čo tešiť.
Vždy som zvyčajne jednotlivé obrázky aj rozpisovala, ale teraz mám pocit, že hovoria sami za seba, takže to nechám len tak.
















Dominica <3

You Might Also Like

6 komentárov

  1. "blogerka mieni, fotograf mení" - musela som sa až nad touto "vetičkou" pozastaviť, pretože je to pravda :D Snažím sa dopredu si články plánovať a tiež všetko fotiť, no často domov prichádzam až dosť neskoro, keď je už tma; jediný deň, kedy sa dostanem domov pred západom slnka je každý druhá streda, kedy sa potom snažím vyfotiť úplne všetko, no často sa mi stáva, že na niečo zabudnem.
    Tieto typy článkov si ako veľmi rada čítam, ale rada ich i robím - baví ma prechádzať tumblr a weheartit a zisťovať, čo by som chcela skúsiť :)
    Spoločné máme asi všetko - teda až na to lámanie kostí :D Rada robím somariny a skúšam veci, čo sú na hlavu, ale nikdy som nič nemala zlomené a ani nechcem :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si chceš dobrovolně zlomit kosti? Tak to jsi prvni člověk teda :D
    Každopadně, pokud opravdu oslavíš sté narozeniny, tak se ti to třeba vše splní :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD Dobrovoľne nie...:) ale keď už sa stane, tak to je celkom fajn nosiť sadru :) (až do kým nie je celá zašpinená) okrem toho, raz som mala zlomený malíček a to mi sadru previazali obväzom a nedalo sa to dať dole, takže sa mi nikto nemohol podpísať :((( :D

      Odstrániť
  3. Super článok, veľa vecí sedí aj na mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zlomit si ruku či jinou kost? :D Ha! to zní opravdu originálně (y)
    Na chodník slávy bych se taky hrozně ráda zaletěla podívat:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.