Playlist 2009

24.2.15

Mám pocit, že tento blog sa mi trochu nekontrolovane mení na blog o hudbe. Pomaly každý druhý článok tu je playlist, no keďže som si vymyslela ten "celoživotný" playlist a k tomu každý mesiac pridávanie najpočúvanejších pesničiek, tak to nejak už budem musieť vydržať. A vy so mnou.

Lepšia správa je to, že som si konešne premyslela, čomu sa tento blog bude venovať, podľa toho, aké mám záľuby. A veru že je toho dosť. Teraz už len treba, aby som to aj nejako dodržala. Ale už aj v názve môžete rozoznať, do akého "odvetvia" bude daný článok patriť.

Tak teda dnes to bude rok 2009 a zase mám zoznam pesničiek, ktoré som vtedy počúvala, na celú stranu, takže asi to urobím tak, že od každého interpreta bude aspoň jedna pesnička.












Je toho niekoľkonásobne viac, ako som si pôvodne myslela, tak niečo už len vypíšem:


|all you need is music|
Dominica <3

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Skoro všechny z tvého playlistu jsem opravdu v roce 2009 poslouchala! :D

    ... teď mám již malinko jiný vkus... ale BEP nebo Lady GaGa si občas poslechnu ještě teď :3
    ... no a Pink je moje srdcovka ♥ tu poslouchám dodnes a moc ráda, je skvělá! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som v tej dobe zasa počúvala všetky Disney Stars :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Občas mám období, kdy se k Lady Gaga taky vrátím :D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.