Playlist | ...2008

16.2.15


Včera som si len tak pustila jednu pesničku, ktorú som počúvala asi pred siedmimi rokmi a dostala som nápad. Na blogu si spravím niečo ako celoživotný playlist. Bolo by to ale rozdelené na viac častí. Keď som si už včera spisovala zoznam pesničiek, čo som v ktorom roku počúvala, zapísala som dve celé strany a to ešte nemám niektoré roky. Zároveň si potom môžem porovnať, ako sa môj hudobný vkus počas tých rokov menil.

Dnes to teda bude od narodenia až po rok 2008 a potom už to budem triediť jednotlivo podľa rokov. Budem sa to snažiť nejak skrátiť, ale aj tak je toho dosť. Ale bude to dosť poprehadzované, keďže celé toto obdobie od 2000 po 2008 fakt neviem lepšie roztriediť. Vtedy sa môj hudobný vkus skládal skôr len z pesničiek, ktoré som počula v rádiu viackrát a zapáčili sa mi alebo z toho, čo sa páčilo rodičom.

Btw. Rozmýšľam, že budem písať aj anglicky, no sama neviem, prečo. Asi len tak zo sradny, lebo zahraničné publikum ešte nemôžem očakávať (, ak sa vôbec niekedy dostanem do bodu, kedy by som mohla čakať aj zahraničné návštevy). 

nie som si istá, či táto pesnička už vtedy existovala, 
možno sa mi pletie obdobie, ale poznám ju už strááášne dlho :)


pesnička tu je Numa Numa od O-zone, 
len som si dovolila vám dať toto video, skvelé na pobavenie





Tak zatiaľ toľko, rok 2009 bude možno o týždeň. 

Dominica <3


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Keď som bola malá, tak sme so sestrami doslova fičali na Tweens-kach :D Ešte stále máme ich CD, i keď už poškriabané a trochu zničené, ale niekedy si ho zo srandy ešte pustíme a smejeme sa :D O-Zone počúval môj dad, takže i odtiaľ "vieme" (keďže sú niekde z Rumunska alebo nejako tak, tak sme vždy spievali to, čo prišlo :D ) nejaké pesničky :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.