Favourite bloggers

23.2.15

Dnes som sa rozhodla dať dokopy všetky svoje obľúbené blogerky a niečo k nim napísať. Je fakt ťažké nájsť blogy, ktoré by ma zaujali a pravidelne by som sa chodila pozerať, či tam nie je niečo nové. Dnes už je ten zoznam predsa len trochu dlhší a keďže si myslím, že sú to kvalitné blogy, ktoré stoja za návštevu, tak ich sem všetky spíšem.

Myslím, že som ani nemohla začať lepšie ako mojou menovkyňou. :) Jej myšlienkové pochody sú jednoducho nenapodobiteľné a úžasné.  Sama si niektoré články čítam viackrát. Všetky články sú sprevádzané kvalitnými fotkami a poprípade "výstrelkami" jej nekonečnej kreativity. 


Ďalší skvelý blog, kde, podľa mňa, vládne názor: Nič nebrať príliš vážne. Sympatická blogerka, skvelé fotky a vtipné články. Čo viac treba? 

Lucy Hudec je umelkyňa a nie až tak blogerka, ale keďže svoju tvorbu prezentuje aj prostredníctvom blogu, rozhodla som sa to tu zahrnúť. 

Lifestyle & fashion blogerka Marianna býva v Helsinkách. Mnohí ju považujú za najkrajšiu blogerku na svete, tak posúďte sami. :)

Lenka si blog vedie s podobe denníčka, kde nechýbajú ani zdravé a chutné recepty či zážitky z cestovania. Na Slovensku rozhodne patrí medzi najznámejšie blogerky. 


Myslím si, že netrvá dlho, kým si človek obľúbi tento blog. Všetky články sú zaujímavé a ja osobne zbožňujem Berenicine poviedky a príbehy. Majú presne takú... záhadnú atmosféru, akú mám v príbehoch rada. 

Ten, kto sa aspoň trochu pohybuje v blogerskom svete určite pozná sestry z blogu A cup of style. Píšu aj po anglicky, vďaka čomu si získali aj zahraničných fanúšikov. V roku 2013 a 2014 sa stali Blogerkami roka. 
  
Pred rokom mi tento blog ukázala spolužiačka a dodnes som jej za to vďačná. Táto skoro 20-ročná Popradčanka a študentka žurnalistiky má fakt vycibrený vkus a úplne iný, ako na iných blogoch. Niekedy v článkoch publikovala aj svoju, povedala by som, literárnu tvorbu. Svoje pocity, nálady a výlevy a musím sa priznať, že som to mala rada. Teraz mi to už trochu chýba. 

 Blog ma hneď zaujal dizajnom. Pôvodne ho viedli dve kamarátky z česko-poľského pohraničia, no jedna to "vzdala" ešte skôr, ako som ten blog spoznala. Ale nie až tak úplne, keďže doteraz robí tej druhej fotografku. 

Tento blog som spoznala asi pred dvoma dňami, no hneď si ma získal a už patrí medzi moje najobľúbenejšie. Asi to bude (pozor - na tento článok už klišé) kvalitnými fotkami. :D Ale je to tak, sú fakt zaujímavé a majú takú nezvyčajnú atmosféru. 

Kenza Zoutien je asi najznámejšia blogerka na svete. Na blog pridáva veľmi často. Blog si založila, keď mala 15 a už v 16-tich sa stal najznámejším blogom vo Švédsku. Pracuje pre značku IvyRevel a živí sa aj ako modelka. Okrem toho často cestuje. 

Článok uzatváram úspešnou blogerkou pochádzajúcou zo Švajčiarska. Blog si založila na podnet svojho priateľa, keď mala 17(?) a už o rok sa stal známym a najvplyvnejším blogom vo Švajčiarsku. Dnes spolupracuje s mnohými módnymi značkami a jej blog je oceňovaný rôznymi cenami. 

|all you need is inspiration|
Dominica <3

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Zbožňujem tento typ článkov - moje najobľúbenejšie... - a rada ich ako čítam, tak i píšem; rada zisťujem, čo mám rada ja, ale i ostatní.
    Takže som sa potešila, keď som začala tento článok čítať a hneď som si porozklikávala i odkazy na blogerky, ktoré nepoznám s tým, že si hneď po dočítaní tohto príspevku prezriem ich blogy.
    No potom... Ugh, ďakujem krásne. Najprv som sa zastavila a chvíľu sa iba dívala na fotku samej seba, no tak mi až vyšla od dojatia slza. Ďakujem krásne. Za tvoje komentáre, ktoré ma povzbudzujú k tomu, aby som s blogovaním neprestávala, za tvoje úžasné príspevky (a zároveň sa ospravedlňujem, ale v poslednej dobe akosi nemám čas sa dostať k notebooku a poriadne poobiehať blogy a články zverejňujem už iba cez mobil #nechžijemožnosťukladaťichdorozpísaných, ale hneď to napravím :D ), a i za spomenutie v tomto článku - a i keď si myslím, že si nezaslúžim byť medzi všetkými týmito úžasnými blogerkami - veľmi veľa to pre mňa znamená :)
    Ďakujem za ďalšie spomenuté dievčatá. Niektoré poznám a sledujem (napríklad Kayture), ale mnohé iba pribudli do môjho zoznamu tých, ktoré určite začnem pravidelne kontrolovať :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som si tak klikla dnes na štatistiky blogu a doviedli ma až sem a že jeeej ake potešenie na ráno :) ehm ráno, 14.55. :D vďaka menovkyňa, cením si teplé slová ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé..děkuji <3 to je tak krásné číst tak pěkná slova:)) Jsi fakt hrozně zlatá:) Na ostatní blogy taky moc ráda mrknu:) Děkuji za tipy:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kejt taky sleduji a Ivanku jakbysmet - jsou úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, vypadá to, že máme podobné oblíbené blogerky :))
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.