Playlist - January

4.2.15


Dnes som zasa mala v škole gitaru. Brala som j upreto, lebo sme mali voľnú hodinu, no aj tak sme na nej museli počítať príklady. Mám ju síce len od Vianoc, no kamarátka mi povedala, že hrám ako keby som ju mala niekoľko rokov. :) <3
Už čakám na jar či leto, aby som si niekedy s ňou mohla ísť sadnúť niekam von a zahrať si. Len tak, pre seba (a zároveň pre ostatných). 

Okrem toho som sa rozhodla som, že po každom mesiaci tu uverejním playlist skladieb, ktoré momentálne najviac počúvam. Možno si medti nimi nájdete nejakú, ktorá sa vám zapáči. :) 







Aké máte momentálne obľúbené pesničky? 

Dominica <3

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Příběh hvězdy nám nepřály nemám ráda, ale tak trochu jsem zanevřela i na jeho soundtrack.. I když Eda mám třeba moc ráda.. Za to píseň Take Me To Church si mě naprosto získala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dávat sem každý měsíc písničky je skvělý nápad :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.