Wishlist | London

12.2.15

Na "plánovacom" kalendáriku, ktorý vznikol len preto, aby sme si mohli počítať dni do Londýna, sa už pomaly približujeme k 2. júnu. Už teraz rozmýšľam/e, čo si zbalím/e.
Pôvodne to na konci roka mal byť Berlín, ale keďže naša triedna je angličtinárka a my sme aj tak boli viac zaujatí Londýnom, zvolili sme tú druhú možnosť. A ja sa už naozaj neviem dočkať.V Londýne som bola skoro ako 11-ročná a nejako som to tak nebrala. Okrem toho, je úplne jedno, tak s triedou ideme, aj tak je to vždy sranda.

Ešte skôr, ako by som sa stihla rozkecať, radšej prejdem v Wishlistu. Sú na ňom veci, ktoré by som si dovtedy chcela kúpiť. Niektoré už mám a niektoré na Wishliste nie sú, ale dopíšem to dole.



1. Polaroid - Je pravda, že by som ho mala rada už v Londýne, no nie je to nutnosť. Ešte stále zvažujem jeho kúpu, tak ak niekto máte Polaroid, napíšte, ako sa vám s ním fotí. No dali by sa ním fotiť momentky, ktoré by som si potom pripla na nástenku a bolo by úplne iné ako mať fotky len v počítači. 
2. Batôžtek - Niekam tie svoje nutnosti budem musiť schovať. A v zásade so sebou nechcem vláčiť niečo ako školskú tašku alebo nejaký veľký batoh. Takže takýto malý batôžtek mi na jedlo, vodu, (plnú:D) peňaženku atď. snáď bude stačiť. Jeden podobný mám, tak ten by pripadal do úvahy. 
3. Kabelka - Najprv som rozmýšľala o tom, že by som si kúpila veľkú kabelku, ktorú by som si dala cez hlavu či ako sa to. V H&M teraz majú fakt úžasné kabelky, no mohla by som si ich dať akurát na jedno plece a to by nebolo veľmi pohodlné. 
4. Sukňa - Sukne mám doma asi dve, z čoho jedna je viac-menej na zimu. Koniec koncov, v Londýne nechcem vyzerať ako turista typu "TuristickéTopánkyNaNoháchBatohNaChrbteFoťáčikNaKrku." Rada by som si tam na niektorý deň vzala sukňu, čo je ale z toho pohľadu, že sa nebudem baliť sama, absolútne nemožné.
5. Klobúk - Po nejakom takomto klobúku pokukujem už od leta, no ešte som nenašla "ten pravý." Keď som ale bola v H&M "očumovať" kabelky, videla som tam približne takýto, tak si ho možno kúpim. :)
6. Tetovania či nálepky či čo - Okej, popravde, nevedela som čím vyplniť to prázdne miesto, tak som tam trepla toto. Ale aj tak sa mi to páči a rada by som to vyskúšala. 
7. Slúchadlá - Slúchadlá mám, ale sú celé biele. Aj tak ten obrázok je len "ilustračný," ako sa píše v časopisoch. Ale počúvaním hudby sa dá zabiť niekoľko hodín v autobuse a veruže sa to hodí, keďže cesta by mala trvať 27 hodín. 
+"maska na spanie" - neviem, ako sa to volá oficiálne, ale myslím si, že takto. Neviem síce, či v autobuse zaspím, ale predsa sa to hodí. Nie je na wishliste, ale pred pár dňami som si ju kúpila a už je zaznamenaná na Instagrame, ako inak. :)

Dominica <3

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Batužek jsem si taky nedávno koupila a nemůžu si ho vynachválit .. jak píšeš, na peněženku, mobil, jídlo .. je uplně ideální, lepší jak kabelka :))
    A škrabošku na spaní mám taky a usíná se mi s ní mnohem líp :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My máme doma Instax Mini 7 a je perfektný. Minulého roku sme ho mali v Chorvátsku na dovolenke a určite za tie peniaze stojí - fotografie sú vo veľmi dobrej kvalite a človek ich má vlastne hneď. Instax je síce trochu drahší a práve najlacnejšie nie sú ani náplne, ale o to viac si tie fotografie človek váži. Určite ho iba odporúčam :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten batuzek je krasny :-) A polaroid bych taky chtela, no zatim ne az tolik abych se na nej dokopala setrit :-D Jinak ja byla v Anglii ve veku podobnem jako ty, no taky bych tam nejradeji jela hned znova :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Looks amazing! Great blog you have, keep up the good work!

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvely wishlist:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.