MUSIC | Playlist - February 2015

27.2.15


Už mi je trochu trápne písať tu zas a znova o hudbe, ale v priebehu marca by sa to už malo znormalizovať. Mám mnoho nápadov, ale na ich zrealizovanie je treba viac času, "chcenia" a skúseností. Zatiaľ sa ale spolieham na to, že ono sa to nejak spraví, čo mi síce zrejme nebude vynášať a nakoniec na to doplatím (už sa vidím v nedeľu večer písať každú blbosť, aká mi napadne, len aby som v pondelok mohla ten "pôvodne premyslený" príbeh odovzdať). Ale nejak bolo, nejak bude. Mali by ste si to zapamätať, nevidíte to poslednýkrát. Aj so školou, aj s blogom.

Aby som sa nestihla stratiť niekde medzi tými vetami, ktoré už teraz nemajú zmysel, radšej prejdem k pesničkám, ktoré som počas februára objavila. Nie je toho veľa, teda, je ich len päť, ale fakt ich rada počúvam a neviem, ktorú si pustiť skôr.





Túto pesničku už poznám dlho, ale teraz som to začala viac počúvať. 

| all you need is music |
Dominica <3

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Honey, je to tvoj blog a keď sa ti tu chce pridávať pesničky, tak pridávaj pesničky, keď budeš chcieť pridať niečo iné, tak to tu hodíš - nikto ti nemôže hovoriť, čo je dobré a čo je zlé. Navyše, ja osobne mám tieto články rada :)
    Mám pocit, že Love Me Like You Do počujem kam sa pohnem, ale zatiaľ mi to akosi nevadí, je to krásna pesnička :D Blank Space mi už zase trochu na nervy ide, pretože súdiac podľa ostatných pesničiek, ktoré sú v albume 1989, sú i iné songy, ktoré sú oveľa lepšie a podľa mňa yb si zaslúžili viac pozornosti :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa už Blank Space tiež začalo trochu otravovať, keď to bolo všade, no raz som si to pustila a nejako sa mi to zapáčilo. :)

      Odstrániť
  2. Super výběr :) Ellie a Imagine Dragons jsou moje Topky! :)

    http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sme sa ani nejako v poslednej dobe nebavili o pesničkách.. ale tak zhodou náhod (alebo asi tým, že to dookola teraz všade počuť :D ) som aj ja vo februári "objavila" Love me like you do... pekná pesnička... a Nothing really matters... to je proste u mňa srdcovka ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.