Zhrnutie týždňa #3

2.2.15

Týmto týždňom už aj oficiálne máme za sebou prvý polrok. Našťastie! Myslím, že teraz nás čaká už tá lepšia polovička.

V pondelok sme prvýkrát navštívili popradský Praclík (teda aspoň ja som tam bola prvýkrát) a kto tam ešte nebol, odporúčam! Keď sme sa potom ešte rozprávali, rozhodla som sa, že predsa len si kúpim Polaroid. 
V stredu sme s kamarátkou vzali do školy gitary, keďže sme mali jednu voľnú hodinu. Po prvotných ohlasoch ako Vy ste normálne? Gitary do školy, ešte aj dve naraz? Čo vám ****? si aj tak chceli skoro všetci zahrať. Aj túto stredu budeme mať voľnú hodinu, tak si asi vezmem gitaru. 

Vo štvrtok sme mali besedu s policajtkou a ja o tom musím napísať článok či čo a fakt sa mi vôbec nechce. Ale aspoň sme sa uliali z dvoch hodín. 
Od poobedia, kedy som písala článok o všetkých mojich blogoch, aj celý piatok som mala strašne nostalgickú náladu  a nevedela som sa jej zbaviť.
Vysvedčenie som tentoraz nedotiahla na čisté jednotky, ale v piatok som okrem neho dostala omnoho dôležitejší papier. Že som prijatá na bilingválnu sekciu so zameraním na nemecký jazyk

Večer nám v celom meste vypadol prúd, keďže zrejme boli pod ťarchou snehu preťažené elektrické vedenia. Zapálili sme si sviečky, ja som vzala gitaru a začala som hrať. Bol to fakt skvelý pocit. No vtedy som mala strašnú chuť ísť von - či už s gitarou alebo bez. 

V sobotu som chcela ísť urobiť nejaké fotky, no jeden fotoaparát vzali rodičia a druhý nemal nabitú baterku, takže som si musela vystačiť s mobilom. Ale vonku bolo aj tak nádherné. 









Ako ste sa mali vy?

Dominica <3

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Môj spolužiak vie hrať na gitare, a hoci ju do školy nenosieva (býva v Sabinove a trepať sa vo vlaku do Prešova ešte s gitarou by sa mi teda dvakrát nechcelo), v učebni Umenia a kultúry jednu gitarku máme a vždy, keď tam sme, tak ju vytiahne a celú hodinu len tak pobrnkáva. A milujem také hodiny literatúry - keď rozoberáme nejaké dielo a on do toho hrá a občas si i niečo pohmkáva :)
    No a ešte tak dodatočne gratulujem k tomu prijatiu :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.