#100happydays

1.2.15


Už dlhšie som rozmýšľala nad výzvou #100happydays. Dnes som sa rozhodla, že to predsa skúsim. Kto nevie, o čo ide, tak to v krátkosti vysvetlím: 100 musíte každý deň pridať fotku nejakej veci, ktorá vám v ten deň urobila radosť. Pridávate na Instagram, Twitter alebo Facebook s označením #100happydays. Princípom tejto výzvy je tešiť sa z maličkostí a uvedomiť si, aký máme šťastný život, aj keď si to nemyslíme. 
Rada by som si túto výzvu zopakovala, možno už iba sama pre seba, keď si kúpim Polaroid a potom by som si to dala na nástenku alebo niečo pekné by som s tým urobila. :))

Keď sa chcete dozvedieť viac, poprípade sa tiež zapojiť - 100happydays

Dominica <3

You Might Also Like

2 komentárov

  1. to je opravdu velmi krásné :) asi to taky zkusím, i když já vím, že už i ted sedokážu radovat z maličkostí :)

    PS: Stávám se tvým pravidelným čtenářem a budu moc ráda, pokud se staneš i ty mým :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je skvělá výzva!! Taky nad ní popřemýšlím :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.