bez zbytočných slov...

10.4.15


Nechce sa mi veľmi rozpisovať a ešte mám toho dnes dosť na práci, takže som všetko zhrnula do takýchto bodov:

- na opravené príbehy, ktoré sme mali napísať na slovenčinu (môj ste si mohli prečítať tu) čakáme už 5,5 týždňa
- poznáte to: keď nič, tak nič, a keď všetko, tak naraz 
- ten pocit, keď vaša gebuľa je najmenej fotogenická zo všetkých (a keď zakrýva aspoň to niečo pekné na fotke - Tatry, práve preto máte jednu aj bezo mňa)
- ako som už spomínala - začala som písať detektívku z Ríma a fakt neviem, o čom píšem - keďže asi nič z toho som nezažila - ako je pracovný pohovor atď.
- z Dotazníka na zistenie učebných štýlov podľa druhov inteligencie mi vyšlo, že najviac mám priestorovú inteligenciu - čo je celkom fajn, keďže s najväčšou pravdebodobnosťou budem študovať architektúru. (ďalej logicko-matematická, muzikálna a lingvistická)










Tenisky: Sportisimo | Kabát: (už to asi každý vie, toľkokrát tu bol, ale kebyže nie, tak) z Ríma| šál: ? - darček | nohavice: z LE | svetrík: Orsay

 Dominica

You Might Also Like

4 komentárov

  1. neboj sa, moja hlava je oveľa oveľa menej fotogenická! a tie hory za tebou sú nádhera :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty tatry vypadaji krasne. To je takovyhle vyhled z tech panelaku? Krasa stehuju se :D

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, poniektorí "šťastkovia" majú aj takýto výhľad, my vlastne vidíme Tatry tiež takto, no namiesto toho poľa je tam jeden veľký panelák. :)

      Odstrániť
  3. No, mať takéto pozadie za fotkami by som brala, sa ma môžem ísť fotiť vedľa k paneláku :D Ale máš prekrásny kabátik :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.