Petrík

24.4.15

Príjemný koniec týždňa prajem! 

Dnes by som vám chcela predstaviť tohto fešáka. :D Volá sa Peťo, má 13, je futbalista a lyžiar, bohužiaľ ešte stále žiak základnej školy, vtipálek, začínajúci youtuber, môj "ochotný" fotograf, jeho obľúbené zviera je pterodaktyl, počúva Horkýže Slíže, nemá rád, keď niekto po chvíľke ticha v spoločnosti povie: "Takže tak."(to ani ja), celý čas sa hrá s futbalovou loptou, v škole má rád telesnú a angličtinu. A, samozrejme, je to môj brat.



Dominica ft. Petrík

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Huh, asi sa to nehodí a keby si mu to povedala, tak nebude rád, predsa len chce byť určite taký veľký frajer, ale je zlatý :D Neviem prečo, ale myslela som si, že máš staršieho brata :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je zlatý a super, že ťa fotí, a Horkýže Slíže sú top! :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.