New In

20.4.15

Dnes by som vám len chcela ukázať veci, ktoré som si za poslednú dobu kúpila (teda ani nie tak ja, ale čert to ber!). "Hlavnou položkou" celého nákupu sú šaty, ku ktorým sa ešte snažíme nájsť nejaký náhrdelník, lodičky, ... Jednoducho to všetko doladiť. Išli sme za nimi "až" do Prešova, kde tiež nemali veľký výber, no nakoniec sa mi tieto páčia. Majú však jednu nevýhodu - sú ešte menej fotogenické ako ja, a to už je čo povedať! Takže asi len takú polovičku z nich môžte vidieť na prvej fotke.
K ostatnému sa veľmi vyjadrovať nejdem, sú to vlastne normálne veci.




Deichmann, 17 eur

Baťa, so zľavou 15 eur

 všetko Orsay
12 eur, ?, ? (asi okolo 10)

 Orsay, po 7 eur

Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Krajkové tílka se nikdy neztratí;) To puntíkaté tričko je skvělé;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tielka s čipkou vyzerajú veľmi dobre - rovnako ako i šaty - rada by som ich videla i keď ich budeš mať na sebe :)
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na aprílovú giveaway na mojom blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie topánočky z Deichmannu sú úžasné! Farba, tvar špičky, proste všetko ♥

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie šaty vyzerajú super aj napriek tomu, že tvrdíš, že sú nefotogenické :D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.