Skirts

13.4.15

Keďže už prichádza jar ( a tentokrát už fakt vážne ), každý vyberá zo skrine tenšie bundy, tenisky, sukne a šaty. A práve tým sa dnes budeme venovať. 

TUTU SKIRTS
 Čoraz viac sa na uliciach objavujú aj tutu sukne, ktoré boli niekedy dress code-om baletiek. (a ešte stále sú, samozrejme) Majú však viac podôb, ako sú tieto tylové sukne alebo dolly, ktoré zas boli takými tými detskými sukničkami. 
Mne tento štýl veľmi pripomína práve Carrie Bradshaw a veľmi sa mi to páči. Sama síce nijakú takúto nemám, no chcem si kúpiť dolly a klasickú tylovú, akú vidíte na obrázkoch, by som si možno ušila - keďže niečo také som zatiaľ v žiadnom obchode nevidela. 


MIDI SKIRTS
Midi skirts, teda sukne, ktoré nie sú ani dlhé, ani krátke, sa tiež v poslednom roku celkom zviditeľnili. Často bývajú aj v rôznych farbách a vzoroch. Pomocou nich sa nám vracajú 50-te roky minulého storočia. 
(ak máte typ na obchod, kde sa dá nejaká zohnať, budem rada, ak napíšete, práve totiž takúto zháňam)


(JUST) SKIRTS
Pod pojmom "len sukne" som mala na mysli sukne A-čkového strihu. Momentálne nám obchody ponúkajú pestrú paletu farieb a vzorom. Klasická čierna sa však tiež dá penke zladiť so všeličím. 

PENCIL SKIRTS
Na záver pencil skirts. Sú to vlastne úzke sukne, niekedy skôr ako znakom kancelárskej módy, dnes sa nosia celkom bežne. Existujú klasické po kolená, potom niečo ako midi pencil skirt, ktorá siaha, podobne ako midi skirts, pod kolená, no a nakoniec majú niektoré sukne aj vysoký pás, takže k nim stačí dať aj crop top. 

Dominica

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Nutne si potrebujem zohnať midi skirt, pretože vyzerá to neskutočne roztomilo ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám asi štyri také sukne do A-čka, presne na štýl ako je tyrkysová. Celkovo nemám veľmi sukne v láske, keďže vždy len čakám, kedy mi ju vietor vyfúkne, ale v poslednej dobe som si povedala, že ich musím začať nosiť :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.