Playlist - April 2015

29.4.15


Väčšinou do týchto každomesačných playlistov dávam práve pesničky, ktoré som počas celého mesiaca spoznala a počúvala. Tentoraz to bolo tak, že ešte v polovici apríla som fakt nevedela, čo tu dám a či vôbec nejaký takýto článok vyjde, keďže som sa pohybovala len v tých minulých a kadejakých iných pesničkách a neobjavila som nič nové.

Potom som si vďaka jednému českému youtuberovi pustila pesničku, ktorú má v intre, vďaka jednému videu zasa spoznala ďalšiu a vďaka Európe2, netradične pustenej ráno, som konečne našla pesničku (resp. skôr len hudbu), ktorú som počula v lete v nejakom bare v Budapešti a odvtedy som ju hľadala.





ten "spev" ma až tak nechytil za srdce, ale hudba je super


Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Hmmm... Trochu sa za to hanbím, no vážne nepoznám ani jednu z pesničiek :D
    Určite si ich však vypočujem :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jo, upřímně řečeno neznám ani jednu z těchto písniček:) Jenom Albatraoze, ptž je to moje sportovní písnička, když běhám na běžícím páse ve fitku :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. poznám len poslednú! a je to inak hrozná pesnička, ale úúplne sa mi vryla do mozgu! :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj všetky milujem, okrem tej Raindrops a Macarena, tie som ešte nepočula ;)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.