School uniform

18.4.15

 Dnes znova len tak krátko, keďže celý deň sme nakupovali - aj v Prešove, aj v Poprade, svalovka roka na nohách ešte zo včera, takže som dosť unavená. To, čo som si kúpila, uvidíte onedlho v New In.

Na tento deň som mala pôvodne pripravené niečo iné, trochu špeciálnejšie, no nestihla som to napísať a aj tak som sa potom rozhodla, že to publikujem neskôr.

Fotky sú z minulej soboty, kedy sme boli na rodinnej oslave v Bardejove. Vďaka jednému malému chlapcovi sme sa vrátili do detstva už len tým, že sme znova vyskúšali hojdacie koníky, hojdačky... Zabavil nás takto na celý čas. Teda skoro všetkých - od 12 po 24 rokov. Sama som si potom spomenula na všetky veci, ktoré sme ako deti mali rady - na všetky hry na pieskovisku či preliezačkách, na jahodovo-smotanové cukríky, ktoré si chcem kúpiť, ak ich niekde uvidím, na všetky hračky - autíčka a bábiky, na LEGO, postavičky z Kinder vajíčok... Ale bolo to fajn, keďže už dlho sme nič takéto nerobili...

Dnešný outfit si už vyslúžil prívlastky "ako z filmu", "ako z Harryho Pottera" či "školská uniforma". No je celkom jednoduchý a pohodlný - až na topánky, ktoré si už toho zažili a chodí sa v nich fakt zle.






Sukňa -  Orsay, Svetrík - Orsay, storočné topánky - John Garfield, Moustache náhrdelník - New Yorker

Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. náhodou, tá sukňa je podľa mňa úplne skvelá, ja by som ju určite ladila k teniskám alebo kanadám, ale to je len môj štýl, všetci ho máme iný. aj ty si to zladila veľmi dobre, vyzerá to pohodlne a to je základ:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to super ako na oslavy, tak ja by som si to vzala i do školy :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotku z houpačky jsem už viděla na IG:) je super:) Celý ten outfit je fajný.
    Zrovna minulý týden jsem taky vzpomínala na dětské časy, pobíhala po dětském hřišti a houpala se na houpačkách :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekny outfit, ta sukne ti moc slusi a pripominas mi Avril kdyz zacinala timto stylem :)

    LENNY MALI .com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný outfit! :) Ten svetřík tomu dodává takovou jemnost! a kostkované vzory se mi taky líbí! :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.