RANDOM | March 2015

2.4.15

Písať, že konečne tu je jar, je asi ešte zbytočné, keďže vonku máme sneh. S koncom mesiaca už tradične prichádza aj jeho zhrnutie.
V marci som začala písať detektívku, čím možno aj trochu zanedbávam blog. Sama však netuším, čo by som mala teraz ešte napísať, tak len fotodokumentácia toho, čo som robila či čo ma rozosmialo...


zdroj: emefka.sk
... ako precházam cez cestu a čakám, či ma to auto pustí
zdroj: emefka.sk


A takto vyzerá, keď si naivný človek myslí, že sa mu cez čierne sklíčko podarí na mobil odfotiť zatmenie slnka:


Na dverách skrine v našej triede:
handsome prince Caspian this way



Dominica

You Might Also Like

3 komentárov

  1. My sme sa tiež dívali v škole na zatmenie slnka - moja spolužiačka doniesla taký maličký papierik a cezeň sme sa na to pozerali :) A bola to celkom sranda :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kdo by nechtěl sníh v dubnu, že ano :D Jsem z této představy opravdu moc nadšená ://A to jsem si říkala, jak se už budu promenádovat po venku polonahá :D :D
    Zbožňuju tvou sukni <3

    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. haha ten pes :D a sukňna na poslednej je top!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.