New in | March

30.3.15

Dnes v škole niekto napísal na zrkadlo na dievčenských záchodoch: Kvarta A I love you ssdt. Bolo tam ešte niečo rozmazané, čo sa nedalo prečítať. Práve preto nás teraz zástupkyňa podozrieva, že sme to boli my: a samozrejme, že ak by to aj niekto z nás urobil, podpísal by sa, že Kvarta A, why not?

Aspoň však v stredu ideme do kina, keďže je prvý apríl. Neviem načo, je to vlastne deň ako všetky iné, ale veď dobré pre nás. Nabudúci rok už nebudeme mať takéto výhody. 

Nohavice - odniekiaľ z LE, 12
Podprsenka - H&M, (so zľavou) okolo 11€ (bez nej asi 15€)
Klobúk - H&M, 20







 | all you need is new clothes |
Dominica

You Might Also Like

6 komentárov

  1. to je fakt najlepšie, keď celú triedu obviňujú z tak primitívnej veci :D ale čo už to sú učitelia ako inak, oni furt budú mať takú tú "učiteľskú logiku."
    ten klobúk je krásny! stále som chcela nosiť klobúky, mamka mi stále hovorila, že sa mi hodia tak isto aj čiapky, ale ja som ešte stále nejak nedostala odvahu na to, aby som si jeden taký kúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som už aj mala odvahu na to, aby som si ho kúpila, no teraz nemám odvahu na to, aby som ho aj nosila. :D ups

      Odstrániť
  2. Ten klobouk je úžasnej! <3 A podprsenka taky :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na ten klobúk už pozerala moja sestra, ale nakoniec ho nevzala :D Ja nenosím ani čiapky, ani klobúky - mám pocit, že vyzerám ako cvok :D
    Ugh, musím skočiť do H&M :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. great article, I really enjoy it ;)))) have a nice day :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá podprsenka je mega super! :)
    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.