DIY | Jewel Box

18.3.15

Dnes sa mi konečne podarilo spraviť si šperkovnicu, ktorá mi prinesie trochu poriadku do všetkých tých náušnic, náramkov, náhrdelníkov...
Doma sme mali krabicu z limitovanej edície čajov, ktorá už sama o sebe je na to vhodná, takže celý návod bude jednoduchý.


Potrebujeme:
krabicu vhodnú na šperkovnicu
lepidlo
nožnice
vzor , aký chceme, vytlačený na papieri (ja som mala na štyroch, nakoniec som potrebovala asi 2 a pol)
pravítko (na odstraňovanie prebytočného lepidla a vyrovnávanie stráh a rohov - vysvetlím neskôr)


Vzhľadom na to, že ja som už mala krabicu aj s tými priečkami, tak som vlastne len oblepila celú krabicu papiermi, na ktoré som si už skôr vytlačila takýto vzor.

Keďže som používala tekuté lepidlo, mohlo sa stať, že by sa niekde na papieri mohli urobiť "bubliny" alebo nejaké hrboľčeky, a tak som to po nalepení ešte prešla hranou pravítka, čím to prebytočné lepidlo vytieklo a len som to utrela.
Takto prejdeme aj hrany, čím budú trochu ostrejšie a celá krabička bude lepšie vytvarovaná.

Nakoniec som už len na dolný biely pásik dokreslila čiernou fixkou taký malý diamantik. Pôvodne som tam chcela prilepiť takú veľkú korálku, no mala som iba strieborné, čo mi tam veľmi nepasovalo.




Dominica

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Mám rada takéto "oživovanie" vecí, ktoré by už ostatní vyhodili a "vracanie do obehu" :) Vyzerá to veľmi dobre :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na toto by som nemala trpezlivosť, radšej kúpim krabičku z Kik alebo tak, takže obdivujem :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekne urobené :) aj ja mám v šperkoch trochu neporiadok, takže by sa mi niečo podobné veľmi zišlo :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nápad je to skvělý:)
    Musím přiznat, že se mi hrozně líbí ta tvoje sbírka šperků:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opravdu skvěle provedené DIY a ty šperky uvnitř jsou také moc krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi krásne si to urobila a mať také šperky v nej, tak som celá šťastná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super nápad ! :) vyzerá to zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je super, jen seženu takovouhle krabici :'DD
    Já mám všechny krabičky(ty malé, na jeden prstýnek,řetízek) se šperkami "naházené" v jednom šuplíku, ale kdyby se mi prostřednictvím téhle šperkovnice uvolnilo alespoň trošku místa, vůbec bych se nezlobila! =D :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.