MUSIC | Playlist 2010

11.3.15

Dnes som už bola v škole. Máme tam zrazu nejakú črevnú chrípku a polovica učiteľov chýba. Okrem toho v piatok zrejme ideme na nejaký koncert, akurát že o tom som vedela skoro len ja. Napriek tomu, že mares väčšinou býva nezaujímavý, zatiaľ ubieha celkom rýchlo. ťuk ťuk ťuk :D

Dnes pokračujeme v hudbe z roku 2010. Obdobie Hanny Montany už pomaly utíchalo a mne sa do povedomia dostali aj noví speváci. Môj hudobný vkus sa začal trochu upravovať, ešte stále to je poriadne odlišné od prítomnosti, no taká som bola, keď som mala desať rokov. A musím sa priznať, že niektoré z týchto pesničiek si rada vypočujem aj teraz a keďže robím tieto články, rada si na ten daný rok zaspomínam. 
Omnoho viac ma opantala mexická skupina RBD, ale tiež vám dám od nej len nejaké dve pesničky. 






















Zase som si sľubovala, že vám tu nedám toho až tak veľa, a hoci je to asi stotina z toho celého, počúvali by ste to možno trištvrte hodiny, tak pevne verím, že máte čas a chuť.  Alebo že tie pesničky poznáte, tak ich počúvanie rovno preskočíte.

| all you need is music |
Dominica

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tu už poznám viac pesničiek :D Waka Waka bol mega hit a jedna moja spolužiačka na základnej ho spievala každú jednu prestávku :D A Teenage Dirtbag zvykli 1D spievať na koncertoch a ich verzia sa mi stále viac páči než originál :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto pesničky mi rozhodne pripomínajú moje detstvo! A ja neverím, si prvý človek čo počúval RBD, bože mne sa to vtedy tak páčilo, pozerala som to veľmi dlho a všetko, fakt som neverila, že existuje človek, čo to pozná :D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.