I´m not crazy. My reality is just different than yours.

12.3.15

Dnes sa presvedčíme, že nie som až taký blázon, ako by sa na prvý či tisícpäťstotridsiaty-ôsmykrát mohlo zdať. Sama síce nedokážem spísať všetky čudné veci, ktoré zvyknem robiť, pretože je to súčasťou môjho života a už sa nad tým ani veľmi nepozastavujem, no pokúsila som sa zhrnúť dokopy pár faktov.

1. Rozprávam sa sama so sebou alebo so svojím obrazom v zrkadle. Na tom by možno nebolo nič až také divné, veď to predsa robí veľa ľudí. Ale ja sa so sebou rozprávam po česky. Niekedy aj po anglicky či nemecky, ale čeština prevláda.

2. Som maniak na tabuľky v Exceli. Vždy, keď mám nejakú príležitosť (a keď nemám, tak si ju spravím), už s úsmevom na tvári otváram Excel.


3. Nikdy ma so sebou neberte do kaviarne! Správam sa decentne, ale len do chvíle, kým nedopijem. Potom začínam obtrhávať papierik pod pohárom do tvaru, aký spodok pohára má. Vyberám servítky a skladať si z nich niečo, akurát, že keď chcem jednu servítku nenápadne vytiahnuť zo stojana, všetky ostatné sa mi rozsypú po stole. Ani ísť v lete na kofolu nie je ten najšťastnejší plán. Slamkou začnem fúkať do kofoly a tá začne "bublať." (na moju obhajobu, nerobím to sama - minule sme boli štyria, takže to teda okolosediaci mali zážitok)

4. Smejem sa z úplných blbostí. Napríklad z pokazenej tlačiarne (hoci včera mi to aj celkom zdvihlo tlak), pravého uhla pri vrchole C, "rapujúcich" uhľovodíkov, čiapky v tvare vlka na usmievavej dievčine, ticha, strašidelných obrázkov nezmara či dážďovky v učebnici biológie... Niekedy sa začnem smiať len tak, ani neviem z čoho.

5. Zatváram oči, keď chodím. Ale len keď som niekde sama, napr. na cyklistickom chodníku, široko-ďaleko nič a nikoho. Pred sebou mám rovný chodník a idem pomaličky. Ale je to skvelý pocit.

6. Som rasista na Nestlé DUO guličky. Vždy najprv jem hnedé a potom biele, alebo naopak. So skutočným rasizmom to nijako nesúvisí (len aby bolo jasno a nevznikli tu nejaké nedorozumenia), je to vlastne len preto, aby som si oddelila tie chute.

7. Vždy mám všetko zorganizované - napriek tomu, že dokopy nič nerobím. Súvisí to aj s tými tabuľkami v Exceli  a kadejakými kalendárikmi, diármi a plánovačmi. No mám rada aj to, keď sa len tak v priebehu sekundy rozhodnem, že idem robiť niečo iné.

Dominica<3

You Might Also Like

5 komentárov

  1. jaké rapujúce uhľovodíky?!! o tom neviem (prekvapivo) nič... :DD a ešte si zabudla napísať, že sa smeješ aj z ničoho nič v kostole a potom, keď sa ťa niekto spýta, že čo je na tom také vtipné, tak vybuchneš ešte viac :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môj mozog funguje už iba v angličtine, alebo mám aspoň taký pocit :D Často neviem nájsť slovenský ekvivalent daného slova, ale čo sa týka rozprávania-sama-so-sebou, tak to len v angličtine :D
    A je dobré, že sa toľko smeješ. Ver mi.
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si taky vykládám sama se sebou.. Když jsem v Olomouci na bytě, kde jsem sama, tak je to naprd :D ale když jsem doma ve Zlíně, tak tam mám aspon králíka, tak dělám, že si povídám s ním, aby to nebylo až tak blbé :D
    Ale tím, že zavíráš oči, tak tím jsi mě fakt pobavila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dost si mě tím svým přiznáním pobavila. Třeba bod 1 nemá chybu:) Manie na tabulky v Excelu je bezesporu originální:D A co se týče rozdělování čoko-kuliček, tak jak jsem zatím tak zpozorovala, lidi to dělají dost často :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.