Demon of pain

9.3.15

Pomaly som kráčala dopredu. Pohľad na budovu vo mne vzbudzoval hrôzu. Zo strechy padali kvapky roztopeného snehu, okná rinčali a celá budova bola obviazaná páskou, ktorá upozorňovala ľudí na nebezpečenstvo. Musela som vstúpiť. Teraz alebo nikdy. Pomaly som otvárala dvere. Hlasno zavŕzgali. Nachádzala som sa v malej zatuchnutej miestnosti, v ktorej nebolo nič, len schodisko. Vyšla som na druhé poschodie. Mala som pocit, akoby ma prenasledovali duchovia ľudí, ktorí boli v tejto budove násilne držaní dlhé minúty, hodiny, týždne...
Sadla som si a čakala. To bolo najhoršie. Čakať. Ak má prísť bolesť, nech príde hneď. Ak mám trpieť, tak v tomto okamihu. Ale čakať na to a nemôcť nič urobiť je desaťkrát horšie. Každou sekundou sa mi ťažšie dýchalo. Každou sekundou mi strach zvieral srdce o čosi pevnejšie. Každou sekundou som viac a viac rozmýšľala nad tým, že utečiem. Niekam ďaleko. A už sa nikdy nevrátim. Ale nebolo by to správne.
Pozrela som sa von oknom. Obloha bola zamračená a vietor si celkom podmanil koruny stromov. Na parapetu dopadali prvé kvapky dažďa. Stmievalo sa. V miestnosti, kde som sa práve nachádzala, bola skoro už tma. Bála som sa. Ľudia, ktorí sa odtiaľto dostali, sa doteraz pri pomyslení na to začnú triasť a do očí im vyhŕknu slzy.
Chcela som to mať čo najskôr za sebou. Chcela som už konečne vojsť do tých dverí a postaviť sa tomu, čo ma tam čaká. Moja myseľ bola úplne opantaná strachom, už som nič nevnímala. Zrazu sa niečo v mistnosti zmenilo. Vidím svetlo. Dvere sa otvárajú. Niekde v diaľke som počula, ako hlboký mužský hlas hovorí:
"Si na rade. Už som ťa očakával. Poď ďalej."
Nechcela som ísť. Sama som vlastne nevedela, čo robím. Videla som svoje nohy, ako vstupujú dovnútra. Boli traja.

Keď som sa prebudila, blikala nado mnou slabá lampa. Všetci traja nado mnou stáli a niečo si šepkali. Nerozumela som im. Nevedela som, kde sa nachádzam. Netušila som, čo so mnou bude. Cítila som len bolesť. Ukrutnú bolesť. Chcela som kričať. Chcela som utiecť. Chcela som niečo urobiť, no nemala som ani kúsok sily. Úplne som sa vyčerpala. Znova som upadla do bezvedomia.


Necítila som nič. Videla som zasnežené koruny stromov, no nič som necítila. Ani chlad, ani teplo. Dokonca ani strach. Akoby som niečo stratila. Niečo, čo už nikdy nenájdem. Niečo, bez čoho síce dokážem žiť, no môj život nebude mať žiadnu cenu. Stratila som dušu...


_________________________________________________________
Vysvetlivky:
Celý tento príbeh mi napadol, keď som čakala na zubára. Budova vyzerala presne tak isto, ako som ju opísala.
Duchovia ľudí, ktorí ma tam "prenasledovali" boli ako keby duchovia všetkých tých žiakov (keďže to je na škole), ktorí tam musia tie sekundy, minúty, hodiny... sedieť. Keďže boli prázdniny, nikto nikde nebol.
Čakala som asi hodinu. Zubár v skutočnosti nebol taký zlý, dokonca mi dal aj svoju bundu (ktorá ale páchlal tak nepríjemné zubársky), keďže v čakárni bola fakt zima.
Odkedy som vošla, jediné, čo bola pravda, bolo to, že tam boli traja a nado mnou blikala lampa, v ktorej bola nejaká mucha či čo, tak som pozorovala, ako sa hýbe.

Koniec je síce dosť prvoplánový, chcela som ho napísať trochu inak, no celý ten týždeň a pol som sa k tomu nedostala a teraz som chorá, takže to píšem už trochu v krátkosti.

|all you need is literature|
Dominica

You Might Also Like

3 komentárov

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDD ja z tohto nemôžem... ako čítam to a čakám, že to bude nejaký seriózny horror... a potom tie vysvetlivky. ako asi to nemalo takto byť, ale rozosmiala si ma horrorom, Domča xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. seriózny horror to je, kým neprídeš k tým vysvetlivkám. ale tak vtedy to stálo za to, keď tak ti zajtra porozprávam, aké to tam bolo. :))
      no a som rada, že horrory vďaka mne nebudú ľudí strašiť, ale rozosmievať. :D

      btw. vidím, že nuda fakt robí svoje, keď už prezeráš aj môj blog.
      btw2. toto je môj 100. komentár, čakala som, od koho bude, no ale tak si ho píšem sama. :D

      Odstrániť
    2. taa, vieš že je nuda ale ma to tak napadlo, že som už dlho nepozrela na tvoj blog :D a je dosť smutné, že si 100. komentár píšeš sama :( plačem

      Odstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.