Polnoc | Jacquline Wilson

17.3.15

Oficiálny názov: Midnight
Slovenský názov: Polnoc
Autor: Jacqueline Wilson
Ilustrátor: Nick Sharatt
Vydavateľstvo: Slovart

Viola túži po mnohých veciach. Praje si, aby bol k nej jej brat Vilo milší. Praje si utajiť hrozné tajomstvo, ktoré sa o ňom dozvedela. Praje si najlepšiu kamarátku, na ktorú sa vždy môže spoľahnúť. A zo všetkého najviac si praje, aby sa mohla stretnúť so svojím obľúbeným ilustrátorom Casperom Dreamom. Viola verí, že len tento autor krásnych príbehov o vílach môže vyčarovať riešenie na všetky jej problémy.

Čo si o knihe myslím ja?
Mala som ju doma asi dva roky, no minulý týždeň som bola chorá, takže som zostala doma, nudila som sa a nemala som čo čítať. Jedinou knihou na poličke, ktorú som ešte neprečítala, bola práve táto. Povedala som si, že za to nič nedám, akurát mi ten čas zbehne trochu rýchlejšie. 
Napriem mojim predsudkom však musím povedať, že tá kniha bola skvelá. Je síce určená pre mladších čitateľov, ako som ja, no celkom ma zaujala. Zachytáva realitu - život 13-ročného dievčaťa, ktoré sa ešte stále nevie vzdať detstva, svojich ilustrovaných knižiek o vílach od spisovateľa a ilustrátora Caspera Dreama. Rada mu píše listy, v ktorých mu kladie mnoho otázok, no nikdy tieto listy neodošle, len si ich necháva v krabici v skrini. Má staršieho brata, ktorý ju síce má rád, no neraz jej robí napriek. Možno práve preto sa mi tá kniha tak páčila - chcela by som totiž mať staršieho brata, dokona presne takého istého, ako bol ten jej. 

| all you need is good book |
Dominica

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Aw, Jacqueline :) Ako malá som jej knihy zbožňovala :D Ale teraz neviem, či som prečítala i Polnoc alebo som sa na to iba toľko chystala :D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.