MUSIC | Playlist 2011

23.3.15

Hudba lieči. Nehovorím to iba tak. Viem, že sa to zvykne použiť v úplne inom prípade, no dnes ma hudba presvedčila, že účinkuje aj na bolesť hlavy. A to som pôvodne ani nechcela nič počúvať, aby mi nebolo ešte horšie.
                                                               
Dnes opäť cestujeme v čase - no už to nebude dlho trvať. Na rade je rok 2011. Ešte tam stále prevládalo RBD, keďže som o nich mala blog, no začínala som počúvať aj iných spevákov.














| all you need is music |
Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Fakt sa divím, že si ešte tak presne pamätáš, čo si kedy počúvala :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pamäť mám celkom dobrú a niektoré pesničky sa mi presne spájejú s výletmi či miestami, kde som bola, tak to podľa toho dokážem zaradiť. No z veľkej časti mi pomáha, keď si na Youtube pustím napr. 100 najväčších hitov, ktoré v tom roku boli a tak nejako si pospomínam aj na ostatné. :))

      Odstrániť
  2. Ty jo:) Takové "vzpomínkování" :) Pamatuju si, jak jsem na Adele ujížděla. Poslouchala jsem ji i ve spánku..:D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great post!

    Would you like to follow each other on GFC?
    let me know on my blog if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you! ^^~

    Tom and Tins Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Morandi a Nelly s Just a Dream tehdy hodně frčeli, to jsem poslouchala i já :))

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.