Playlist - March 2015

29.3.15

Marec, napriek tomu, že som si myslela, aký bude nekonečný, zbehol pomerne rýchlo, čo znamená, že obdobie sucha je na konci. Nasledujúce týždne/mesiace už nevyzerajú tak zle - prázdniny, obdobie sucha druhá časť (ale už trochu kratšia), dva predĺžené víkendy, birmovka, výlet v Londýne, koniec školského roka - a sú tu opäť prázdniny a leto, po ktorom nás však čaká nástup do 1. ročníka na strednú školu. Ale to bude až potom! :)



Prvé štyri pesničky z dnešného playlistu počúvam fakt rada, tie ďalšie viac-menej ani nie sú môj štýl, ale aj tak ich počúvam - sama neviem prečo.


Táto pesnička mi pripomína časy, keď som bola na vysokej škole...
...až do chvíle, kým si uvedomím, že na vysokej škole som ešte nebola. 
Tak a to je ďalší dôkaz, že som "úplne normálna."






 

Začala som dokonca počúvať Dark Horse od Katy Perry. Mám rada tie časti, keď spieva. Vlastne je to fakt pekná pesnička, no predsa len trochu otrepaná. 


| all you need is music |
Dominica

You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.