Tartan & Royal Blue (& Angry Birds)

7.3.15

Príjemnú sobotu prajem!

Momentálne u mňa funguje pravidlo: Čím menej sa naučím, tým lepšie dopadne test. Nemôžem to ešte tvrdiť s určitosťou, keďže posledné štyri testy nie sú opravené, ale vyzerá to tak. 
"Obdobie sucha" v plnom prúde, dní do Londýna zostáva stále menej a menej a v škole máme v pondelok celkom ľahký deň, tak vezmem gitaru, nech sa tam trošku rozpltýlime. 

Na blogu môžte zrejme v pondelok čakať ďalší príbeh a ďakujem za krásne komentáre k tomu predošlému. Či už od vás alebo spolužiakov. Vyhodnotenie bude v utorok, tak vám potom oznámim, ako som dopadla a či vôbec niekto aj sám pochopil podstatu príbehu, keďže tam nemám žiadne vysvetlivky. 

Fotky sú fotené minulý piatok, počas ďalšieho "záťahu," kedy sme navštívili aj 5D kino a nezabudli si kúpiť zásoby TicTac-ov či džús v plechovke Angry Birds. Sú fakt dosť tmavé, keďže vtedy sme ešte nemali také pekné slnečné počasie ako teraz.  






Kabátik - z Ríma | čižmy - Deichmann | šál - (prekvapivo) Gate | kabelka - Deichmann 

| all you need is fashion |
Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Zbožňujem na prvý pohľad jednoduché outfity, ktoré potom výrazne oživí šál či kabelka :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný outfit. A super kabelka :) A to je trochu od veci, ale ako chutí ten Angry Birds nápoj? chcela som ho ochutnať, ale nebola som si istá, či je to energy drink :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to obyčajný džús. Teda ten, čo som mala ja, bol multivitamin. Ale je aj príchuť jablko a čerešňa, myslím, a je to celkom zaujímavé. Potom je ešte nejaká tretia príchuť, ale to je asi kola. :)

      Odstrániť
  3. Jééé...ty fotky jsou skvělé:) Nemůžu si pomoct, ale ta plechovka tomu dodává perfektní atmosféru a hodí se k tomu (y)
    chválím :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.