Inspiration | Spring

22.4.15

Už dlhšie som chcela pridať niečo ako Polyvore Inspiration - konkrétne asi niekedy vo februári - no povedala som si, že to skúsim ešte nejak ozvláštniť. Nie je to niečo úžasné, ale ku každému outfitu som nakreslila malú postavičku, aby som si to celé mohla lepšie prestaviť. Ani jedna sa mi ale nepodarila tak, ako som chcela, fotky sú tmavšie, ako sa mi zdalo a v pomerne nízkom počte, keďže inak by už aj skončila jar, kým by som to dorobila.










 Pri tomto som sa nemohla neišpirovať týmto zo stránky Dnes nosím.

Dominica 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Pekné outfity, páči sa mi, že k tomu kreslíš svoje vlastné obrázky, článok tak naberá na úplne inej hodnote :) stránka dnes nosím je vážne super, aj keď občas sa mi rozum zastaví, čo sú tam niektorí schopní poslať hah :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super inšpirácie, aj kresby :) najviac sa mi páčia topánky v prvom outfite!!!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna inšpirácia, vieš krásne kresliť <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prvý a druhý outfit je úžasný, rovnako ako i tvoje kresby :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.