RUKY BOZKÁVAM | 2013

5.5.15

 Už strašne dlho meškám s článkami, no stále som niečo robila a vôbec som nič nestíhala. Ešte neviem, či sa mi podarí poriadne sa venovať blogu tento týždeň, no snáď to nejak dobehnem. Práve preto som sa rozhodla, že dnes napíšem recenziu na seriál, ktorý sme nedávno dopozerali.




Originálny názov: Baciamo le Mani
Slovenský názov: Ruky bozkávam
Réžia: Eros Puglielli
Hrajú: Luigi Maria Burruano, Sabrina Ferilli, Virna Lisi, Ninetto Davoli, Burt Young, Martina Pinto, Giorgio Caputo

Príbeh dvoch žien, ktoré sa snažia vzoprieť mafii, sa odohráva v 60-tych rokoch minulého storočia.
Ida a jej syn Salvátor, sú nútení utiecť zo Sicílie, od Dona Cesara Romea, šéfa miestnej mafie, ktorý sa ju pokúša zabiť.
Agnesa, žije v americkom New Yorku, je vdova so štyrmi deťmi a vlastní úspešný obchod s mäsom, v srdci preslávenej štvrte „Malé Taliansko", ktorý je neustále pod drobnohľadom vplyvného vodcu miestnej mafie.
Ich životy sa stretnú v New Yorku...


Môj názor: Mám rada talianske a tiež dobové filmy a seriály. Tento sa odohráva v roku 1958, striedavo v Palerme a New Yorku. Celý zachytáva príbeh mladej matky so synom, ktorí kvôli prenasledujúcej mafii v Taliansku utekajú do Ameriky. Prídu do jednej talianskej rodiny, kde musia predstierať, že sú iní ľudia ako v skutočnosti. Sami však netušia, že aj táto rodina má problémy s mafiou....
Tak sa začína nekonečný kolotoč rôznych problémov a riešení, ktoré však neprídu včas. Celý seriál má 8 častí, dej sa postupne zrýchľuje a nakoniec naberie také tempo, že si musíte dávať pozor, aby ste sa v tom nestratili.

Mne sa to páčilo, práve preto, čo som spomínala vyššie. Na druhej strane však musím povedať, že je to strašná "vyvražďovačka", no mafia je mafia a ani tvorcovia tohto seriálu sa s postavami príliš nemaznali. Určite to však stojí za pozretie.





Dominica

You Might Also Like

2 komentárov

  1. O tomto seriáli som síce ešte nepočula, ale určite sa naňho pozriem ;)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani ja som o ňom ešte nepočula, ale veľmi by mi to vyvražďovanie nevadilo :D Ja teraz pozerám Arrow a aj tam je to niekedy všelijaké :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.