DIY | Let´s travel the world

15.5.15

Dnes bolo v škole úžasne. Celá budova sa rekonštruuje a od pondelka budeme asi nejaké dva-tri týždne v inej triede. Učili sme sa nultú a potom prvé tri hodiny. O jedenástej sme išli na obed (kde nás dobre pri okienku neušliapali, keďže vedľajšia trieda má zrejme nejaký syndróm B - no je to jednoducho b-éčka, tak oni nebudú normálni) a neskôr sme začali vypratávať lavice a stoličky zo všetkých tried.
Najlepšie na tom bolo, ako sme potom všetci sedeli na zemi v prázdnej triede, mne akurát hrala pesnička Photograph a popri hlasitosti bola skoro na maximum zapnutá aj nostalgia, spomínanie poskočilo o level vyššie... 

 Ale poďme radšej k téme...
Dlho som teraz rozmýšľala, o čom budem písať. Mám v hlave niekoľko tém, no zdá sa mi, že môj mozog práve nie je nastavený na to, aby niektorú z nich dokázal rozvíjať tak, aby mal článok hlavu aj pätu. Vybrala som si teda znova niečo ako inšpiráciu, ktorú si keď tak môžete tiež pripnúť na nástenku, pomaly odškrtávať a sledovať, čo ste už precestovali. (a hej, znova som to dala do DIY, aby sa to lepšie odlíšilo od ostatných článkov.)

Dnes, bohužiaľ, nebudeme vyrábať teleportačný stroj. Ide len o dve veci, ktoré zvládnete za pár minút.

1., Na papier si spíšeme všetky miesta, ktoré chceme navštíviť a poprípade k nich dokreslíme obrázok.

2., Nájdeme si slepú mapu Európy či sveta, podľa toho, kam až zvyknete cestovať. Vytlačíme si ju a vždy, keď sa odnekiaľ vrátime si urobíme bodku na mieste, kde sme boli. Tak môžme vidieť, čo všetko sme doposiaľ navštívili.

To by bolo asi všetko, celý ten úvodný text je síce dlhší ako samotný návod, no snáď som vás aspoň trošku inšpirovala. 

Ako často a kam najradšej cestujete? Máte vysnívané miesta, ktoré ste už navštívili alebo ešte stále sú na zozname Places to go? 

Dominica


You Might Also Like

9 komentárov

  1. Ja mám taký zoznam miest, ktoré chcem navštíviť, v hlave, keďže je ich neskutočne veľa a každú chvíľu objavuje nové miesta, ktoré by som jedného dňa chcela vidieť i naživo. Ale druhá vec sa mi páči - vyzerá to zaujímavo :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je hezké mít to takhle na papíře :) Já cestuju hodně spontálně, vždy to je neplánované..
    LENNY MALI i Danmark

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super nápad :) Jednou bych chtěla navštívit ještě více měst! Ale v podstatě se naše plány shodují :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé...to je roztomilé:))
    No..poslední dobou už necestuju skoro vůbec. Jenom pořád pendluju mezi městem, kde bydlím a městem, kde studuju :D Ale dřív jsem navštívila skoro celou Evropu. Nejvíc se mi teda líbilo v Norsku a Ve Francii:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Knihu Poučka o podstate predvídateľností Katherín môžem iba odporučiť. :)

    Ja pôjdem toto leto do Španielska, hoci ešte nemáme kúpené letenky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som si založila taký väčší zošit a rozhodla sa, že si tam budem písať rôzne miesta o ktorých som počula a kde by som naozaj chcela veľmi ísť. Je mnoho miesť kde by som chcela ísť ale mojím snom je ísť do Anglicka. Niekto ho precestoval už mnohokrát, ja som žiaľ ešte nemala možnosť, a tak to by bola určite moja prvá zastávka. Potom Nórsko či Taliansko. Veľmi sa mi páči aj Chorvátsko, čo môže znieť čudne, ale to miesto sa mi stále páčilo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je to super , moj sen je navštiviť SALZBURG

    OdpovedaťOdstrániť
  8. bože to je krásne! na ebayi sa dá kúpiť taká mapa, kde potom môžeš navštívnú krajinu "zmazať" ako na výhernom lose, ale zaznamenávať si mestá, je tiež super nápad :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. velmi pekný zoznam ! :) aj ja mám mapu, kde si značím miesta kde som bola :) je to dobrá vec :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.