Robili sme, čo sme mohli, menej sa už nedalo

12.5.15

Mám pocit, že názov hovorí sám za seba a ja by som k tomu už ani nemusela nič písať. Ale budem. Celá tá skvelá veta mohla (a mala!) byť na absolventských tričkách, ktoré v prvom rade hovoria, že sme tie štyri roky dotiahli do úspešného (ako pre koho) konca.


Náreky či symbolické vyronenie slzičky čakajte možno tak koncom júna... Dnes sa už dlho rozpisovať nebudem, keďže na všetky spomienky bude čas neskôr (a tak trochu aj preto, lebo netuším, čo napísať). 

Základom dnešného outfitu je teda tričko, vďaka ktorému všetci vedia, že som zvládla prvé štyri roky gymnázia. Viete, čo nám môžete, zamávať! je slušná alternatíva odkazu pre nižšie ročníky (ktoré poniektorých z nás budú v tej istej budove stretávať ešte päť rokov). Duté sudy nepotopíš snáď ani netreba komentovať...
Na ruke mám everyday tatto a je to fakt super. Bála som sa, či nebudem mať nejakú alergickú reakciu, no všetko je v poriadku, tak sa z toho teším ešte viac. 
Zistila som, že už mám skoro všetko z wishlistu do Londýna, akurát mi ešte treba kúpiť si sukňu a poprípade Polaroid, no ten nie je až taký potrebný. Aj tak tam budem obvešaná fotoaparátmi, mobilmi, tabletmi a všetkým možným, takže túto - hoci zlatú, peknú a skvelú - vecičku nepotrebujem. Už len 20 dní...
Ozaj, na celé obdobie, kedy budem v Londýne, si pomaly pripravujem články, aby ste mali čo čítať. Natočím aj tag What´s in my (school) bag, no keď máte nejaké nápady, dajte mi vedieť!

Ešte musím dopísať, že príbehy, ktoré sme učiteľke odovzdali pred deviatimi týždňami, nám konečne doniesla opravené. Môj ste si mohli perčítať tu. Som spokojná, keďže ho viac-menej vychválila. Povedala akurát to, že táto práca si žiada náročného čitateľa a je to niečo ako psychologický román. Ale aspoň pochopila, o čo tam išlo...


/a že sa nebudem dlho rozpisovať :D/










Dominica

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Pamätám si, ako sme sa mi dohadovali a hádali na absolventských tričkách do deviateho ročníka. Ani by som neverila, že to bolo tri roky dozadu! Ale zhodou okolností máme vpredu rovnaký nápis :D Inak, páči sa mi, ako si to tričko tak dress-up-la (neviem, ako sa to povie po slovensky) s tým sakom - ja to svoje nosím iba na telesnú práve preto, že je dokopy také neforemné a hodí sa akurát tak k rifliam alebo teplákom. Ale ty si z neho spravila normálne tričko na bežné i slušné nosenie :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love the bright colour of the blazer - it looks good on you! I have so much time for well-fitted blazers, they can look so chic :)

    Gabrielle | A Glass Of Ice

    x

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.