DIY | INSPIRATION WALL

14.5.15

Dlho som premýšľala, či tu dávať niečo takéto, keďže je to príliš jednoduché na to, aby bol potrebný nejaký návod. Na druhej strane však to bude niečo ako inšpirácia na inšpiráciu na stene. :)

Potrebujeme:
- nástenku - alebo aj dvere, voľnú stenu, bočnú stenu poličky či skrine....
- fotky - niektoré svoje, no väčšinu asi z internetu - odporúčam tumblr alebo pinterest,

Ja som si dala vyvolať fotky mojich obľúbených blogeriek a niektoré moje vlastné, potom som si vystrihla ďalšie fotky z časopisov a nakoniec vytlačila nejaké čiernobiele a pár ilustrácií od Inslee, ktoré sa mi strašne páčia.
Nakoniec som tam dala aj pár vlastných výkresov, no veľa sa ich tam predsa len nevojde.

(v skutočnosti to vyzerá trochu lepšie ako na fotkách:) )





Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Super tip :) Já nástěnky využívám jako místo pro šperky. Mám tam pověšené náhrdelníky a zapíchnuté náušnice :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj to je podľa mňa zaujímavé, videla som aj také tie prázdne rámy od obrazov, v ktorých bola sieťka a tam boli zavesené všetky náušnice a tiež to bolo zaujímavé. :))

      Odstrániť
  2. Skvelý nápad! Nedávno som rozmýšľala, že by moja nástenka chcela trochu pozmeniť, tak sa nechám určite trochu inšpirovať :) A veľmi pekné fotky ;)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja nástenku už nemám, mám iba tú moju organizing area, ale takéto inšpiratívne obrázky si vešiam na taký hanger a určite to človeka motivuje ísť ďalej :) Tvoja vyzerá úžasne :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keď som bola menšia, tak som mala taký kartón (asi od nejakej telky alebo dačoho) obalený baliacim papierom a zavesený na stene, kde som mala aj posteľ. Mala som na nej rôzne stuff, niekedy úplne odveci veci, ale mala som ju rada. Škoda, že o nej nemám žiadnu fotku. Teraz mám izbu zariadenú tak jednoducho a chcem to asi tak nechať. Tvoja nástenka vyzerá ale skvelo, je super že tam máš rôzne veci, ktoré ťa inšpirujú a aj seba ako vidím, čo je milé :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.