Strawberries cherries and an angel´s kiss in spring

27.5.15

Zajtra sa ideme s triedou fotiť! Osem z nás však asi pôjde hrať volejbal, tak neviem, či na tej fotke nás bude len tak málo alebo ako sa to vyrieši. Zase mám nádej, že na tejto fotke môžem vyzerať dobre, no je jasné, že keď ju uvidím, znova budem sklamaná. 
Šaty: Max Prešov (obchod presne neviem) | Lodičky: Deichmann | Sako: Orsay | Kabelka: aknemástorokovtakanijeden (rozumej: nemám poňatia) | Náhrdelník: Orsay

Dnes iba dosť krátko. Mám kopu ďalších povinností a na blog mi v poslednom čase nezostáva veľa času. Chcela som vám len ukázať tie, podľa mňa, nefotogenické šaty.  Mala som ich v nedeľu na birmovke. Bohužiaľ, fakt nemám viac fotiek, keďže brat so sestrou celý čas fotili jeden párik z triedy a čakali, kým sa otočia obaja, takže sa medzitým skoro vybil fotoaparát. Lodičky aj sako som si ale veľmi obľúbila, takže ich ešte uvidíte, šaty už neviem nejak inak skombinovať, tak tie asi nie.

Cez víkend ideme na chatu, kde budú všetci otcovi kolegovia a ich rodiny, takže sa už veľmi teším. Zároveň to však je niečo ako koniec školského roka pre mňa/nás. Ešte zajtra a v piatok píšeme písomky, no potom už fakt asi nič také nebude. :)

Ako ste sa mali cez víkend resp. čo plánujete na ten budúci? 

Dominica

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Moc ti to sluší! My jsme se fotili dnes, taky se bojím jak tam budu vypadat! =D :)**

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hahah, taky jsem měla vždy naději, že budu vypadat dobře :D. Ale neboj, snad to vyjde. Jinak šaty jsou moc hezké a užij si to na chatě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne to triedne fotenie nechýba ani trochu - vždy som vyzerala strašne :D Už sa tak super strojene nefotíme, ale i tak máme každý rok veľa fotiek z rôznych akcií :D Tie šaty sú fakt pekné, bola by škoda si ich už nevziať :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.