Playlist - May 2015

30.5.15


Dúfam, že si užívate začiatok leta a príliš sa netrápite s (predpokladám) skúškovým obdobím. Koniec koncov, do prázdnin už len mesiac. 

Ako vždy na konci mesiaca, aj teraz prichádzam s pravidelnou hudobnou inšpiráciou. Tak snáď sa vám pesničky budú páčiť, pretože podľa mňa to sú skvelé objavy a doteraz ich dokážem počúvať dookola. 

Ako prvá je The Nights. Okrem toho, že tá pesnička aj hudba je skvelá, neskutočne sa mi páči videoklip. Je spracovaný z osobných videí Roryho Kramera a podľa mňa je to niečo úžasné. 


Viac ako originál sa mi páči cover od Gabrielle Hecl


  



Aké pesničky momentálne počúvate? 

Dominica

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Skvelé songy! Zbožňujem Aviciiho ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja momentálne počúvam skôr také chillové pesničky, niečo také na oddych a mám pocit že ten štýl mi sadol asi najviac :) Aviciiho počúvam neustále v lete, pretože jeho pesničky mi prídu vhodné na to obdobie a tiež ich mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cover od Gabči je opravdu, opravdu úžasný. Taky se i líbí více než originál. Máš suprový vkus :)

    http://marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý výber :) Ed je úžasný a ten cover od Gabči je super :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The Nights jsou úžasné a Eda miluji! :)
    tribanany.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ed Sheeran je super :) inak, aká je táto kniha od Johna Greena? :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. John Green má taký ten svoj špecifický štýl písania, a keďže toto je prvá kniha, ktorú od neho čítam, je to pre mňa dosť čudné. Má to však niečo do seba, zaujímavé prostredie, trochu nezvyčajné. Mne sa to páči, odporúčam! teraz len takto stručne, no vyjde aj recenzia, neviem ešte presne, kedy, ale niekedy v priebehu budúceho týždňa. :))

      Odstrániť
  7. The Nights zbožňuji! Jinak Ed je taky moc super a zbytek písniček se mi moc líbil. Cover od Gabči jsem poslouchala spíš dřív a Hear you me jsem neznala, ale hned si ji oblíbila. Dobrý výběr.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ani jednu nepoznám, ale idem si púštať, pri čítaní blogov :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No super, akorát jsem potřebovala oživit svůj playlist v ipadu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.