New in | ...again

28.5.15

Musím sa priznať, že mi už príde trochu čudné to, že sa tu new in objavuje pomerne často. Teda aspoň ja mám ten pocit. Znova sa mi však podarilo nájsť nádherné veci, tak som ich jednoducho musela mať! :)


H&M | 9.99

V utorok som si vyhradila čas na to, aby som si kúpila nejakú sukňu - najlepšie čiernu, A-čkového strihu, z trochu pevnejšieho materiálu, no aby bola "pohodlná." Prešla som asi všetky obchody, o ktorých som vedela, že by tam mohli mať sukne. (Najmä ak som tak viackrát bola s niekým a vždy sa mi niektoré zapáčili.) Teraz však nikde nič nemali. 

Včera, keď som sa zmierila s tým, že už teda sukňu nebudem mať, som sa vrátila do H&M po náhrdelník, o ktorom som deň predtým pochybovala (čo teraz nechápem). Keď som už mala zaplatené, len tak letmo som sa pozrela do nejakej uličky čiakosato a zbadala som tam práve túto sukňu. Ani si neviete predstaviť, aká som bola šťastná...

H&M | 4.99

H&M | 9.99

Mám rada takéto výrazné doplny, no zároveň aj tie úplne jednoduché. Ešte neviem, kam a ako často ich budem nosiť, pretože sú dosť ťažké, no zároveň nádherné! 

dm | 2.49

Už dlhšie som si chcela kúpiť rúž v nude odtieni a potom svetloružový, no zatiaľ som sa rozhodla len pre tento. Nevedela som, či nebude až príliš svetlý - rozhodovala som sa medzi týmto a ešte jedným - trochu tmavším, no nakoniec som si povedala, že predsa len mám príliš svetlú pokožku. No ešte stále váham... (...ale to bude tým, že som asi ten najnehorzodnejší človek na svete.) Okrem toho, rada by som si kúpila aj nejaký poriadne fialový resp. burgundy rúž.
Ako ste na tom s rúžmi vy? Aké farby preferujete alebo aké sa vám páčia? 
Slovenka | ? - nie viac ako 15

Nakoniec ešte pyžamo, ktoré sa zaraďuje do najzlatších, aké som kedy videla! 

Dominica

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Tá sukňa je megaaa a náušnice deto! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty náušnice jsou boží! Proč je u nás také nemají :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rovnaký náhrdelník má i moja sestra a i ja jej ho rada niekedy ukradnem :D Tá sukňa je krásna :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten kryštálový náhrdelník sa mi páči asi najviac!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty naušnice jsou tak neskutečně nádherný, že už ani nemůžou být nádhernější :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.