PetríkTV

9.5.15

 
Môjho brata už poznáte. Sama som sa rozhodla, že ak bude mať aj on nejaké fotky a dovolí mi to, zverejním ich na blogu. Tieto boli fotené ešte pred rokom, no vlastne sa nič nezmenilo. Ešte aj sadru má znova.

V minulom článku som vám ho predstavila a nemohla som nenapísať, že je aj začínajúci youtuber. Teraz však už jeho kanál vyzerá úplne inak, takže ak máte chvíľku času, pozrite sa na PetríkTV.

Dnes sme natočili aj súrodenecký tag, ktorý vyjde o pár dní (alebo možno aj skôr), tak ho potom pridám.








Dominica ft. Petrík

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Bráška vypadá mile, takový roztomilý :) Na tag už se moc těším :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoj brat je veľmi zlatý teda :D ja brata nemám a už ani asi mať nebudem, keďže mám staršiu sestru a predsa len, moji rodičia na ďalšiu verziu mňa asi nemajú veľmi chuť :D a prajem mu veľa šťastia s youtubom :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zlatý je :D Ja mám 7-ročného brata a je to... No, súredeneckú lásku pozná asi každý, všakže. Na tag sa už teším a nech sa mu darí s YT :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak malý a tak stylový, krásné fotky :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, tak budu ráda, když se zapojíš:)
    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je roztomilouš, až vyroste, bude frajer :)
    Na sourozenecký tag se těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je roztomilouš, až vyroste, bude frajer :)
    Na sourozenecký tag se těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je "velký frajer". :D A jak mu to sluší :) Narazila jsem na tvůj blog úplně náhodou a máš opravdu moc hezký desing i fotky! Tleskám :) Rozhodně jsem tvůj blog nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství vždy ráda oplácím)!! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Až som sa na instagrame pozerala, že čo sa ti stalo s rukou :D Ale tak snáď sa mu čo najskôr zahojí :D A na ten TAG sa teším :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.