Súrodenecký TAG w/Petrík

20.5.15

Tak a je to tu! Minulú sobotu som písala, že sme s bratom natočili súrodenecký tag. Plánovali sme to už dlhšie, no práve v ten deň to prišlo tak rýchlo, že sme si ani nestihli pozrieť otázky. Nakoniec som na tablete zohnala akýsi súrodenecký tag, kde bolo 20 otázok po anglicky, takže medzitým som to musela prekladať do súvislej vety, čo sa mi asi nepodarilo ani raz. Potom som "čerpala" z otázok na Sister Tag, no tam som nemohla použiť všetky, takže dúfam, že to nie je až také zlé.

Prajem teda príjemné sledovanie /a nebuďte príliš kritickí. :)

No a keďže sa akosi (dôvod sa nenašiel) pozabudla dať do videa naša stará fotka, dávam ju tu:

Dominica ft. Petrík

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ste zlatí :) Určite urobte viac takýchto videí - nejakú challenge :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. svetlo nejaké tam vadí , ale na začiatočníku ide ti to dobre :) . len tak dalej :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej, sama keď som si to pozerala, trochu sa mi práve to svetlo a kvalita nepozdávali, no teraz čo som točila ešte jeden tag, tak to už bolo v pohode (možno preto, že vonku bolo slnečno) akurát že sa mi leskli okuliare. :) ale ďakujem

      Odstrániť
  3. Tvůj bráška je strašný sympaťák! :) je z toho videa cítit super atmosféra a je vidět, že se máte rádi.. :) skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jste spolu strašně krásní :DD Bráška vypadá opět strašně mile a pohodově.
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jste rozkosni :-D Taky chci brááášku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zlatííí :)
    ak máš chuť, zapoj sa do mojej giveaway o pilotky :)
    http://stepwithfashion.blogspot.sk/p/givewaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.