My jewelry collection

11.5.15

Dnes sme mali úplne hrozné hodiny, poriadne sme naštvali jedného učiteľa, ktorý sa jednoducho nevie hnevať, takže to je už čo povedať. Zistili sme, že trieda, ktorá šla do Londýna minulý rok, vyrážala asi o štvrtej ráno a teraz len dúfame, že to tak nebude aj v našom prípade.


Určite ste si všimli, že som zmenila design. Včera som ale zase chcela experimentovať, tak som si nastavovala hocijaké iné, no nakoniec som sa vrátila k tomuto. Hore vľavo mi ale vyskočili tie odkazy, ktoré ale nikam nevedú, tak si to nateraz, prosím, nevšímajte, pokúsim sa s tým niečo urobiť. Celkovo je to všetko v takej menšej rekonštrukcii, takže kým to bude hotové...

Viem, že takýto článok som už raz robila, no chcela som to spraviť ešte raz a poriadne. Okrem toho, odvtedy som si toho dosť nakúpila, hoci sa to tak možno nebude zdať. Fotky trošku skresľujú farbu, no fotila som to včera večer, takže už nebolo také dobré svetlo. 


Skoro všetko skladujem v takýchto šperkovničkách. Tú bielu som si kúpila asi len pred týždňom, mušličková je z Chorvátska asi spred ôsmich rokov (minulý rok som si tiež takú chcela kúpiť, no akosi som to nestihla a celú cestu som si nadávala, že som si to mala zariadiť skôr) a tú najväčšiu som si vyrobila - nájdete to tu. (a hej, tá maska tam je vždy, trochu nepraktické, no práve preto som to tak dala)



Sety či náušnice so Swarovskeho kryštálmi mám v takýchto krabičkách.

 Všetky sú náhrdelníky, okrem tej cyklamenovo-zelenej vecičky v strede hore, to je tiara z H&M. 
Camaieu, darček, New Yorker, Camaieu. 

 Camaieu, Orsay, Orsay. 

Orsay, (všetkých 6 malých zlatých prsteňov) H&M.  

Darček, Orsay. 

horný rad - Camaieu. 
stredný rad - Orsay. 
dolný rad - 1. Pinky club, 2. Six, 3. Baťa. 

 Reserved

 Pinky Club

 H&M

 New Yorker, darček
Kenvelo. 
orsay. 

prvé tri - darček
  posledný - H&M 

 horný rad - 1. Orsay, 2. 3. Gate
2. rad - Gate
3. rad - 1. Camaieu, 2. Gate, 3. Pinky Club
4. rad - 1. Gate, 2. Orsay, 3. Kenvelo

 výhra z instagramovej súťaže čačky.sk

 všetko to sú vlastne darčeky - so Swarovskeho kryštálmi. 

Ešte mám nejaké pletené náramky z celého sveta a kto vie, či som na niečo ešte nezabudla, keďže niekedy som to mala všetko porozhadzované po všetkých poličkách atď... Ale asi nie. :)

Ako skladujete bižutériu? resp. Koľko jej máte a či ju aj často nosíte? 

Dominica

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Vypadají suprově!! Hlavně ty roztomilé krabičky :333
    Lumiere of Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty prstýnky ti fakt hodně závidím:-( Jinak v takýchto krabičkách mám taky náušnice..:-D Ony se vždycky hodí! :-D :-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  3. urcite aj tebe cervena sadne :) pekne kusky
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jejda, tak nevím co mám chválit dřív! =D
    No nejdřív ti poděkuji za krásné komentáře, udělaly mi radost! :) A hrozně mě zajímalo jak vypadá tvůj blog.. A palec nahoru! :) Bohůžel jsem ho ještě neviděla, ale kdyby určitě bych ho nějakým způsobem začala sledovat, ale myslím si.. Že se momentálně teď nebudeš zlobit, když ti přibude jeden čtenář navíc.. =D :)
    Ale zpátky k šperkům! Ten řetízek z H&M s kytičkami je naprosto úžasný! Musím se přiznat, že jsem takový ještě neviděla! =D :)
    Dál, lapače snů- náušnice, křídlo- prstýnek, druhá fotka s těmi jemnými náramky! Ty jsou obzvlášť úžasné! Musím se (opět) přiznat, že by mi vůbec nevadilo podobné dostat! :)
    A ten jemňoučký tří-vrstvý řetízek na třetí fotce úplně vpravo je krásný!^^

    One little girl told

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.