Small new in

22.5.15

Týmto dňom sa nám viac-menej skončil školský rok. Teda aspoň to tak berieme. Budúci týždeň to ešte nejak dotiahneme, aj tak už na niektorých hodinách máme voľnejšie, ďalší týždeň bude výlet a potom už aj tak od nás nikto nebude nič chcieť. 
 Za posledný... hmm, mesiac? mi pribudlo do šatníka len zopár kúskov oblečenia a takých pomerne základných, takže ich aj vynosím. Na fotkách to fakt vyzerá zle, akurát včera, keď som to fotila, bola vonku skoro tma, keďže pršalo a všetky veci sú aj tak dosť tmavé.



Orsay | 10

Náhrdelník práve k tým "nefotogenickým šatám" z minulého new in. Pôvodne som chcela, aby bol trochu tmavší a retiazka strieborná, no taký som nenašla a keďže som si povedala, že k nim chcem náhrdelník, tak to musím mať! :D

 F&F | 14€, 12€ (?), 8

Ďalej iba normálne nohavice z F&F. Do nedele tam mali 30% zľavy, no my sme to nevedeli. Prvé sú obyčajné rifle, potom jeggings a normálne čierne legíny.

 Orsay | (s 20% zľavou) asi okolo 20-25

Potrebovala som nejaké sako, tiež k tým šatám, iba keby mi v nedeľu bola zima. Je trochu viac modré ako vyzerá, veď ho s najväčšou pravdepodobnosťou budúci týždeň uvidíte. V poslednej dobe som si však saká veľmi obľúbila, tak predpokladám, že ani toto nebude len tak visieť v skrini. 

Čo nové ste si naposledy kúpili vy? 

Dominica


You Might Also Like

10 komentárov

  1. Já botky, jak jsem psala na blogu!)) Jinak se mi moooc líbí ten náhrdelník! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U nás sa to budúcim týždňom iba všetko začne - prichádza obrovská vlna testov a skúšaní :D
    Ten náhrdelník i sako sú krásne :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie legíny presvitajú? :) Lebo ja mám niekedy chuť na legíny, len mi doma všetky presvitajú, tak to vzdávam.. :D Inak pekný new in!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no na mojom obrovskom zadku trochu áno, ale predpokladám, že na štíhlejšom nie. inak sú celkom dosť tmavé a "husté", takže nemali by. :DD

      Odstrániť
  4. Ja nejako dlho nic! Musim napravit :) Inak najviac sa mi paci ten nahrdelnik :)

    Pozyvam na GA o balicek kozmetiky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné veci si si kúpila :)

    no a ten design.. musíš ísť do nastavení > šablóna > upraviť kód html > a v tých kódoch si vyhľadaj Lorem ipsum a potom to vlastne len prepíš na to, čo tam chceš o sebe mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! teraz síce nemám na to akosi čas, no aj tak - veľmi si mi pomohla! :))

      Odstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.