50 things I love

16.3.16

Konečne si môžem spievať pesničku Ich liebe diese Tage bez toho, že by som klamala. Keďže sú maturity, mení sa nám rozvrh a niektoré hodiny odpadávajú, dnes sme boli v škole na tri hodiny, aj to pôvodne mali byť len dve. Okrem toho, aj tá štvorhodinová denná dávka nemčín je omnoho príjemnejšia, až mi to fakt bude v júni chýbať. Vždy, keď sa ale dejú takéto fajn veci, zastavím sa, poriadne sa nadýchnem a s dôrazom na každé slovo poviem: "Toto je život!" Pretože to je teraz radosť chodiť do školy, ešte stále väčšia radosť chodiť zo školy (tak lebo nebudeme si klamať, napriek všetkému...), radosť robiť hocičo.

Rada píšem o tom, čo mám rada, lebo je toho celkom dosť a aspoň si pripomeniem, že mám rada skoro všetko. Naopak, raz som mala aj úlohu napísať 50 vecí, ktoré nemám rada, no po niekoľko týždňovom rozmýšľaní som sa aj tak zmohla len na dvadsať.


1. vrany
2. jar
3. leto
4. jeseň
5. zimu
6. especially november a máj
7. croissanty
8. cestovanie
9. knihy s dlhými názvami
10. knihy s krátkymi názvami
11. levandule
12. kúpanie sa v mori pri západe slnka
13. platne
14. lasagne
15. žltú farbu
16. dážď a búrky
17. štvrť Greenwich
18. zvuk zadného stierača
19. slaný vzduch od mora
20. aleje
21. široké ulice so starými vysokými domami
22. rýchlosť
23. výšky
24. škriekanie vrán a čajok
25. kokosovú zmrzlinu
26. skladby Ludovica Einaudiho
27. Big Milk zmrzlinu v kelímku
28. naše hodiny nemčiny (možno ich až tak nemilujem, ale mám ich fakt rada a budú mi chýbať)
29. rozprávku o dube a troch orechoch s (nielen) fitnes ponaučením
30. jazdu na člne
31. adrenalín
32. beh
33. kreatívnych ľudí
34. les
35. Európu
36. Holdena Caulfielda, Barneyho, Hamleta...
37. písanie na stroji
38. brokolicu
39. rýchle autá
40. malé svetielka
41. rapovanie (v tom zmysle, že rapujem ja)
42. baliace papiere, roztomilé obaly
43. kapelu, ktorá už 5 rokov nacvičuje na mojej bývalej škole
44. čaj, najviac mätový, kakaový, hawai, slivka&
45. vysoké budovy
46. Poprad
47. Levoču
48. Bardejov
49. prerábanie starého nábytku na nový
50. Tesco

Čo máte radi vy? Napíšte pokojne aj 50 vecí, rada si to prečítam. 

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Týjo, vypsala bych Ti tu těch 50 věcí, ale musela bych nad tím asi více přemýšlet :D. A možná bych ani pak nevěděla, které věci do tohoto seznamu zařadit :D. Takže pěkné, v některých věcech se shodujeme, třeba rychlá auta :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý článek, docela mě pobavil :) taky miluju lasagne a kdybys byla v Praze, tak bych tě vzala na levandulové latté a limču - zrovna včera jsme tam byli, tak se kdyžtak koukni u mě na instagram, mám tam fotku @denilinhartova - a stálo fakt za to!
    Jinak mě vždycky fascinuje to vaše slovo "jeseň", mně než dojde, co to je... :D
    P.S. - proč TESCO? :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé, do toho bych se také mohla zapojit. Máme spoustu věcí společných. Miluji lasagne, cestování, levandule atd. ale také spousta věcí které zase já naopak nesnáším..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hodně věcí máme stejných a hlavně cestování. Miluju cestování a nejraději bych procestovala celý svět. Upřímně se divím, že jsi dala dohromady 50 věcí, já bych to dávala dohromady asi hodně dlouho :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujímavé vecičky :D Zdieľam tvoju radosť z kníh hocakých a to Tesco nechápem, ja tam brigádujem v pokladni, takže nechápem :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opravdu hodně věcí máme společných :) Spousta z nich jsou věci, které by mě ani nenapadlo zmínit, ale přitom je mám ráda - třeba zvuk zadního stěrače :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máme mnoho vecí spoločných ♡ Ale páči sa mi to, že je tu dosť drobností alebo takých každodenných vecí, ktoré si napríklad ja bežne neuvedomujem ♡
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super seznam, spoustu věcích máš stejných jako já!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.