YouTube Covers

30.3.16

Tiež to máte tak, že si večer poviete "YOLO" a idete nepripravení do školy? 

O obľúbených youtuberoch sa píše často, no ja až ich až tak veľa neodoberám a pozerám len občas, ak mám voľnú chvíľu niekedy ráno či cez víkend. O to viac ma baví objavovať talentovaných ľudí, ktorí sa venujú hudbe. Mojím snom je mať raz youtube kanál, na ktorý by som pridávala vlastné covery, no ešte mi na to treba nejaké zariadenie... A ľudí!
KURT HUGO SCHNEIDER. Pochádza z Marylandu v USA a je filmový producent, textár, spevák a hudobník. Svojím youtube kanálom sa viac-menej živí a nájdete na ňom covery, v ktorých spolupracuje s rôznymi hudobníkmi ako Sam Tsui, Madilyn Bailey či Megan Nicole. Okrem toho, niekedy nahrádza hudobné nástroje modernými technológiami, čo je tiež celkom zaujímavé (hoci na hudobné nástroje nedám dopustiť). Odporúčam si ešte vypočuť Lean on, minimálne.



DAVIES SISTERS. Dve sestry, ktoré rady spievajú. Okrem klasických coverov nájdete na ich kanáli aj mashup-y dvoch či troch pesničiek, ktoré sú poriadne prepracované a ja jednoducho nemôžem prestať klikať na ich ďalšie videá. Na spoluprácu si párkrát zavolajú ešte niekoho iného. Každý cover sprevádza Megan na gitare a ja viem teraz s istotou povedať, že v tomto patrí medzi moje najväčšie vzory. Ak sa to dá, sledujem jej ruky a neuveriteľne ma fascinuje, ako vie hrať.


ROBERT MENDOZA. Talentovaný huslista pretvára popové piesne na majstrovské kúsky na husliach. Mojím ďalším snom je hrať na husliach, ale to ma ani nemusíte dlho poznať, aby ste to vedeli. Preto ho vždy len nemo sledujem. Takáto hudba sa mi páči, mne totiž husle znejú tak trochu špeciálne, povedala by som, že ešte nie sú také "okukané", teda v každej pesničke. K tomuto huslistovi som ale prišla len nedávno, keď sme boli na predstavení Dobrodružstvo pri obžinkoch našich druhákov a počas prestávok púšťali práve pesničku Dangerous v jeho podaní a mne sa to okamžite zapáčilo.

Dominica

zdroje obrázkov: Google, meganadaveis, kurtschneider

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Kurt dělá skvělé covery, už ho sleduji děsně dlouho. Myslím, že začal coverem Just a dream a to je pro mě prostě pecka ♥. Nejraději ho mám v kombinaci s Alyson Stoner a Maxem :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja zbožňujem podarené covery songov :) Určite si vypočujem aj tieto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé to je milé, je to krásné pozorovat, jaký mají všichni talent a jsou nadšení tím, co dělají, úplně mě baví pozorovat, nabíjí to pozitivní energií :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechno to jsou moc talentovaní umělci! :) Ale abych byla upřímná, já covery moc nemusím, originál je jen jeden ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hah, tá prvá veta je úplne trefná, dnes celý deň yoolujem :D a prokrastinujem samozrejme, práve preto som teraz na tvojom blogu, aj keď už by som sa mala konečne pozrieť do tých papierov.

    Mne sa niekedy páčia covery viac, ako originály, ale musia byť naozaj dobre spravené a to je u mňa bohužiaľ málokto.

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.