Instagram Inspiration

12.3.16

V prvom rade sa chcem poďakovať za nádherné komentáre pri článku O prekvapeniach. Som veľmi rada, že ste sa vďaka tomu zamysleli a pri čítaní vašich komentárov som sa celý čas usmievala a musím sa aj teraz, lebo mi to jednoducho spravilo skvelú náladu. Preto som sa rozhodla, že k niektorým článkom, ktoré nebudú až tak veľmi na zamyslenie, pripojím aj jednu trochu inú otázku. Dnes to asi ešte nebude, hoci otázok mám dosť... 

Mohla by som o sebe vyhlásiť, že nie som otrokom sociálnych sietí. Ale je jedna, na ktorej trávim viac času, ako by sa mi páčilo.
Na Instakilogram som asi pred pol rokom trochu zanevrela a nechodila som tam často.  Nepáčilo sa mi, že každý post bola nejaká reklama, ktorá odkazovala na stránku, ktorú sme si mali okamžite follownúť.
Nedávno som si ale stránky, ktoré sledujem, dosť popremazávala. A takto je to lepšie, pretože tam mám len to, čo sa mi skutočne páči.

Dnes vám chcem tieto stránky ukázať. Také, ktoré sú možno aj trochu umelecké, respektíve mne sa tie fotky veľmi páčia. Asi z toho urobím viac článkov, neviem ale presne, koľko. Týchto stránok je dosť, ale zase nebudem tu dávať také viac osobné (možno aj preto, že si ich chcem nechať pre seba, Dominika egoista).


Aké instagramové účty sledujete? A vôbec, čo si myslíte o sociálnych sieťach?
Síce som tu chcela dávať také viac-menej umelecké instagramy, začínam niečím iným. ELLA GRACE DENTON je blogerka, ku ktorej môžem povedať fakt len to, že ma dokáže inšpirovať v akomkoľvek smere, či už prostredníctvom jej fotiek, videí či článkov.

DNES CESTUJEM je stránka o cestovaní z edície dnes stránok. Nachádzajú sa na nej fotky z rôznych kútov Slovenska a sveta, ktoré odfotili ľudia na cestách. Pre mňa je to objavovanie nových miest na spoznávanie.


LOKALUC alebo Luca Lorenzetti pochádza z Talianska a práve to je aj motívom väčšiny jeho fotiek. Túto krajinu mám veľmi rada a je mojím snom tam raz bývať, aspoň na chvíľu. No a potom stráviť celý dôchodok v Toskánsku, tak uvidíme, ako sa veci vyvinú... Každopádne, možno sa niekomu jeho fotky zdajú rovnaké (obzvlášť tie, ktoré som tu vybrala), no mne sa páčia. Pripomínajú mi dni strávené na rôznych miestach Talianska, vybavujem si, ako sme sa len tak túlali ulicami Ríma a takto sa mi vybavuje celá jeho atmosféra (a tým, že teraz počúvam Ludovica Einaudiho sa mi tá atmosféra ešte viac umocňuje).

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Abych pravdu řekla, tak na Instagramu jsem opravdu závislá :D. Takže ano, asi z části jsem otrokem sociálních sítí. Instagram mám fakt ráda a sleduji spoustu zajímavých profilů (nebo jak to nazvat). Je jich opravdu spoustu a vždy se ráda kochám krásnými fotkami :D.
    Máš moc krásný blog ♥.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám na insta len zväčša len pár svojich známich follownutých a nejaké tie celebrity alebo časáky, ale moc tam nechodím, mám appku na mobile, z ktorej som ale odhlásená, len sem tam sa tam prihlásim, pozriem pár príspevkov, raz za čas pridám fotku, ale rozhodne nie som závislá :-D A tak to mám už v poslednej dobe aj z FB, píšem si tam len s priateľom, občas mu odpíšem, niečo pridám a týmto končí, snažím sa chodenie na sociálne siete obmedzovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dnes cestujem followujem aj ja a rada sa pozerám na tie všetky krásne miesta, na ktorých ľudia boli :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já trávím na Instagramu snad nejvíc svýho času, co se sociálních sítí týče. THAT FUCKING SUCKS.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja na instagrame sledujem len ľudí, ktorých poznám, ale tiež aj pár takých more famous ľudí ako youtubers, ale tých by som vedela spočítať na prstoch oboch rúk. Ale dosť často za instagramom sedávam a stalkujem všetkých a všetko :D Jednoznačne je to miesto plné inšpirácie! ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem před nedávnem také poměrně hodně instagram promazala a hned na něm ten čas trávím raději! :D Ale nemyslím si, že bych na sociálních sítích byla nějak závislá.. dřív určitě ano, teď už se spíš snažím čas na nich omezovat na minimumu :) Ale moc se mi líbí instagramy, které jsi vybrala a těším se, jaké nám představíš příště :)


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Instagram mám moc ráda. Mám i Facebook ale tam vůbec nechodím. Instagram je fajn a já se vždy ráda kochám fotkami ostatních. Profil Dnes cestujem i já sleduji. Sleduji toho který se mi líbí a taky kolegyně z blogerského světa. Očistu na Instagramu dělám pravidelně a jednou se mi stalo že po přidání jedné osoby jsem měla profil zahrnut pouze fotkami toho profilu, nic příjemného.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělý! Těším se na další takový článek. Už teď jsem začala sledovat dnes cestujem tak třeba objevím i další skvělí lidi:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.