Playlist | March 2016

28.3.16

Budapest, Hungary

Nemám rada, keď pesničku, ktorú som počúvala dávnejšie, zrazu začnú púšťať v rádiách a mne sa to jej čaro tak trochu stratí. Na druhej strane niekedy práve vďaka rádiu spoznám pesničku, ktorá je na svete možno už trištvrte roka, no vtedy som sa k nej nedopracovala. Takže na dnes otázka, ktorá s tým síce nemá nič spoločné, hoci mne to, neviem prečo, ide dohromady.

Nedávno sme na  nemčine mali otázku Was ist schön? K tomu sme potom viedli diskusiu o tom, čo všetko hodnotíme ako pekné. A ja mám veľmi rada takéto naše diskusie. Podľa mňa sú pekné všetky veci, ktoré majú na sebe bodky, všetci ľudia, ktorí sa smejú, všetky hudobné nástroje, móda 20-tych až 50-tych rokov minulého storočia, takéto zmrzlinárne, ako je tá na fotke...

Napíšte mi vy. Čo je podľa vás pekné? 



Mám jeden nový sen alebo aj dvadsať. Raz budem šoférovať nejaké malé autíčko, spolu s nejakým kamarátom si len tak budeme jazdiť po Ríme a spievať túto pesničku. A ešte vrátiť sa do Budapešte a dať si zmrzlinu v zmrzlinárni hore na obrázku.




Dominica

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Faded a Stressed out sú aj moje topky na tento mesiac! :) Skvelé songy!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé songy. Témě vše kromě Maitre Gims mám stáhnuté v telefonu. A Rexhu mám taky tendence stále si zpívat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Faded teraz počúvam vkuse! :D máš vkus na hudbu :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Konečně nějaké písničky, co znám i já :D ..ikdyž teda Stessed out už bych fakt slyšet nemusela ;)
    A co je podle mě pěkné? ..krásné sluníčkové počasí, když si lidi pomáhají a usmívají se na sebe, černá barva, hudba, obrazy impresionistů, umění, architektura, láska, Lennova zeď, knihy, Praha, svoboda, města, cestování, šedá barva, sedmikrásky, motýli a louky.


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nejvíc miluji Faded. V poslední době jsem si tu písničku strašně, ale fakt strašně moc oblíbila. Je strašně pěkná. Ale i ostatní jsou super :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podľa mňa je pekná tá prvá pesnička Stressed out :-) tá je uplne že top.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já nemám čas během dne rádio poslouchat, jen občas ráno, když se maluju, takže se mi písničky jen tak rychle neohrajou :). A podle mě je hezké všechno! A jestli ne, tak je třeba na tom něco hezkého objevit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Stressed Out milujem :) Skvelý playlist:)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Keď som tu uvidela TOP, tak si ma donútila usmiať sa. Ich piesne počúvam už dlhšie. Nepáčia sa mi všetky, ale fakt niektoré stoja za to. Ukázala mi ich moja spriaznená duša a teraz, keď niekoho vidíme, že ich počúva, tak sa iba smejeme, pretože to už poznáme. Stále budem tvrdiť, že TOP sú TOP :D
    Maître Gims - Est-ce que tu m'aimes ? som teraz počula prvýkrát, ale je úžasná. A asi sa zaradí do môjho playlistu. Takže, ďakujem! :)
    Už aspoň viem akú pesničku to stále spolužiaci púšťajú - Faded. :D

    Podľa mňa je pekné slnko, dážď, úsmev, smiech, slzy šťastia, radosť. Hudba, knihy, písanie. A také osobné bytosti, ktoré mi prirástli k srdcu. Ale čo je najkrásnejšie? Život! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Som prišla na to, že čím ďalej, tým menej viem odhadnúť tvoj hudobný vkus :D vždy dáš do toho playlistu niečo, čo ma prekvapí :) tá Faded je dobrá, aj keď už taká moc až "radiofka" a to Maitre Gims ma strašne zaujalo!

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.