Zoe Sugg | Girl Online

10.3.16

Čo si zamladi dopredu pripravíš, v starobe núdzi ako by si našiel.

Akurát že tento článok čaká netrpezlivo už od júna, aj spolu s fotkami. Tie som chcela nafotiť nanovo, ale foťák nie je doma (dosť sa mi na to hodí slovíčko unterwegs...), tak si vystačím aj s týmto. 
Pôvodný názov: Girl Online | Slovenský názov: Girl Online - láska bloggerská | Autor: Zoe Sugg | Žáner: dievčenský román | Vydavateľstvo: Pinguin Books

O knihe: Pod prezývkou Girl Online Penny bloguje o jej pocitoch z kamarátstiev, chlapcov, jej bláznivej rodiny a záchvatov paniky, ktoré začali ovládať jej život. Keď sa veci zhoršili, rodina ju berie do New Yorku, kde stretáva Noaha - nádherného Američana hrajúceho na gitaru. Zrazu sa Penny zamiluje - a zaznamenáva každý okamih na svojom blogu.
voľne preložené z prebalu knihy

Môj názor: Na knihu som sa tešila už veľmi dlho. V júni som sa ju rozhodla kúpiť si, no medzitým som začala čítať niečo iné a nechcela som to "miešať". Na jeseň sa mi to nečítalo dobre, keďže som bola rada, ak som niekde videla slovenčinu. Preto niečo čítať v ďalšom cudzom jazyku ma veľmi nelákalo. Asi práve preto som sa k tomu doteraz nevedela dostať. Okrem toho, nemohla som sa "prehrýzť" cez prvú kapitolu. Stále som akosi zostala zaseknutá na jednej strane a už som ani nevedela, o čo tam ide. Tak som rovno prešla na druhú, no musím povedať, že odvtedy ma to celkom začalo baviť.

Príbeh je celkom jednoduchý, možno až prvoplánový, zároveň však predsa o trochu iný. Kniha má v sebe zopár zaujímavých myšlienok, no niečo hlboké by som v tom nehľadala. Začína sa pomaly, postupne však graduje, takže nie je jednoduché sa od knihy odtrhnúť. Páči sa mi štýl písania, ktorý na mňa pôsobil tak s ľahkosťou, hoci v celej knihe mi niekedy prekážali často za sebou opakujúce sa slová.

Pre mňa to bolo skvelé oddychové čítanie vo voľných chvíľach a zároveň prvá kniha, ktorú som celú prečítala po anglicky, lebo rozčítaných ich teda mám dosť. A pre začiatočníkov ako stvorená.
Určite si kúpim aj pokračovanie, na ktoré sa už teším. Môžem to odporúčať každému, bez ohľadu na žáner, ktorý radi čítate. Mám rada knihy, ktoré keď dočítam, rozmýšľam o nich ešte dva mesiace, no zároveň si rada oddýchnem pri niečom jednoduchšom.

Aký máte názor na túto knihu?


 Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Zoellu mám veľmi rada a keď som zistila, že píše knihu, bola som taká nadšená, kedy si ju môžem kúpiť a prečítať. Ale zatiaľ sa tak nestalo. Neviem čím to bude, možno tým, že ma dejom nejak neohúrila alebo tým, že teraz momentálne mám čo čítať. Tak si asi počkám na to, kedy na mňa nebude čakať žiadne iné čítanie a ja si zaobstarám túto knihu, lebo som na ňu zvedavá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moje nejoblíbenější knížka! Těším se až bude dvojka v čestině :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na knížku jsem četla spousty skvělých recenzí, uvažuji o přečtení a tvůj článek mě k tomu ještě trošku namotivoval:) Moc hezký post
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nevedela som, že kniha je po anglicky, kniha ma veľmi zaujala, no neviem či sa mi ju chce čítať po anglicky.. :D

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som ju čítala, celkom sa mi páčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neuveríš, no práve v tejto chvíli táto kniha leží vedľa mňa a každým dňom sa na ňu práši viac a viac, pretože sa tiež neviem dostať cez ten začiatok. Už som to viac krát začala čítať, no nejde to. Možno je to aj tým, že máme kopu povinného čítania do školy a tak nemám ani chuť čítať niečo iné.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem tuto knížku nečetla a nejspíš ani nikdy číst nebudu.. Nevím, přijde mi, že to je knížka spíše pro mladší, jak jsem já, ale ze všeho nejvíc nemám ráda ten obrovský boom kolem ní.. Ale věřím tomu, že to je příjemná oddychovka, na procvičení angličtiny fajnová :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som si ju kúpila ešte začiatkom minulého roka, teda pár týždňov po tom, čo vyšla. U nás som ju prvýkrát videla v Bratislave a musela som si ju vziať domov.
    Nie je to síce kniha, ktorú by som teraz čítala každý deň a zakaždým sa nad ňou rozplývala, ale páčila sa mi; v období, kedy som sa do nej pustila, som toho mala celkom dosť, takže mi to veľmi dobre padlo ako príjemné odreagovanie sa. Trošku romantiky, trošku tajomstva a záhady, trošku napätia a trošku komédie, pričom všetky tieto "zložky" sa zľahka prelínajú a kniha sa číta úplne sama ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.