Things to do this spring

18.3.16

Vidina jari je už na priamke chápania, hoci stále stojíme v bode x. Koeficient radosti už ale hlása stále príjemnejšie čísla. A ja môžem k tomu dodať len toľko, že asi by to chcelo článok o takýchto pojmoch, ak ich plánujem v budúcnosti používať.

Na jar sa teším z viacerých dôvodov. Tie také každoročné sú niečo ako nosenie trenčkotu, tenisiek a môjho bodkovaného pršiplášťa, ktorý je jednoducho skvelý. Túto jar mám ale v pláne viac vecí, ktoré sú síce celkom normálne (aj keď záleží na tom, čo chápeme pod pojmom normálne), no aj tak pre mňa znamenajú o čosi viac.

Canterbury, England
mám jednoducho úchylku na fotenie bicyklov

PESTOVAŤ LEVANDULE NA BALKÓNE
Zas a znova. Toto je môj každoročný rituál, problém je len ten, že inžinierke Dominike vždy zlyhá akýkoľvek plán postupného zavlažovania, keď odchádzame na dovolenku. A po príchode sú teda vždy dosť suché. Ak náhodou prežijú, zabije ich naisto prvý mráz niekedy v októbri, lebo ja vôbec nemyslím na to, že by som ich mala dať už do izby.

CHODIŤ DO ŠKOLY NA BICYKLI
To je už mojím snom asi od leta 2012 - mať mentolový retro bicykel a len tak si na ňom jazdiť po meste v bielych šatách s levandulami v košíčku (Každopádne, raz to určite zrealizujem, aj keď už budem mať 90). A bicykel už mám. Nie je až taký mentolový a tiež nie až tak retro, ale mne stačí a páči sa mi. Problémom je málo miesta v byte a k tomu iné argumenty, ktoré dokážem ďalšími desiatimi okamžite vyvrátiť, ale aj tak. Niekto má vždy pravdu. Doteraz tým ale otravujem asi každého, aj na otázku na nemčine, o čom snívam, mi hneď napadá odpoveď s bicyklom a už som ju aj párkrát použila.

KÚPIŤ SI AFRICKÝ BUBON
Úprimne toto vidím až na leto z istých dôvodov, no aj tak plánujem čo najskôr výlet do hudobnín, aby som sa informovala o cene. Na internete som našla rôzne podľa veľkosti či kvality, ktoré stáli od 7 do 200 eur, takže predsa by som to radšej videla na vlastné oči a dozvedela sa, ako na tom som a či si to môžem dovoliť kúpiť hneď. Toho sympatického uja v hudobninách som ešte na jeseň otravovala fakt deň čo deň, keď som si opravovala gitaru a pritom ani poriadne nevedela, ako sa tie jednotlivé súčiastky volajú. Preto dúfam, že si ma už nepamätá a som zvedavá na jeho výraz, keď tam prídem s tým, že chcem africký bubon.
Viem, že takýto bubon zabezpečí skvelý rytmus. Nepotrebujem na ňom nejako machrovať, len mi stačí, ak to bude dobre znieť a udávať tempo.

ZAČAŤ SA UČIŤ JAZDIŤ NA SKATEBOARDE
Vec, ktorú chcem vedieť už asi tri roky, minimálne. Na jeseň som mala pár takýchto úmyslov, no akonáhle prvýkrát nasnežilo a odvtedy som nechodila von v teniskách, všetky tieto plány sa zrútili. Teda, rada by som vedela jazdiť na skateboarde a možno si niekedy tiež takto skrátiť cestu do a zo školy, ale neviem, či budem mať niekedy odvahu len tak vyjsť s tým von, postaviť sa na to a o pár metrov zíjsť dolu, keďže teraz len len zvládam prejsť celú chodbu u nás doma.

Dominica

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Super plány :) Levanduli určitě doporučuju. Je strašně nenáročná a určitě se její pěstování vyplatí :) I když teda nechápu, že Ti pořád "odchází" do levandulového nebe. Nám vydrží úplně všechno, ale asi to bude tím, že je v zemi a ne v květináči. To podle mě udělá hodně. A pršiplášť je bezva slovo :D Už jsem ho dlouho neslyšela :)

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S tým bicyklom sme na tom podobne - tiež snívam o retro bicykli s kvetmi v košíku a ja v krásnych bielych letných šatách by som sa v lete premávala po meste. Len farba sa trochu líši, hh. :) V podstate mi už chýba len ten bicykel. :D
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S tým bicyklom sme na tom podobne - tiež snívam o retro bicykli s kvetmi v košíku a ja v krásnych bielych letných šatách by som sa v lete premávala po meste. Len farba sa trochu líši, hh. :) V podstate mi už chýba len ten bicykel. :D
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chodiť na bicykli do školy je tiež môj sen ♡ A moja sestra dokonca na narodeniny dostala taký krásny baby pink retro bicykel, ktorý vyzerá ako práve ukradnutý z tumblru, ale tak keďže ho dostala v novembri, ešte ho nemala ani ona šancu vytiahnuť von, nie to, aby som si ho aspoň raz ukradla ja :D

    Ale osobne sa mi veľmi páči aj to pestovanie levandúľ, ale tak momentálne sú moje jediné jarné plány - ako inak - učenie sa :D Vyzerá to tak, že som slovenčinou aj angličtinou pekne prešla, ale tak ani sa nenazdám a budú tu ústne matury :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Domi, to je opět krásně napsaný článek! ♥ Úplně jsi mě zase naladila o trošku víc na jaro :) Naučit se jezdit na skateboardě je také můj sen, ale ve svém okolí nikoho neznám, kdo by na něm jezdil a mohl by mě na něm naučit.. a kdybych si ho koupila, tak by to určitě zase dopadlo tak, že bych nesebrala odvahu na něm vyjet :D Jezdit do škole na kole zní sice hezky, ale když jelikož můj gympl byl na šíleném kopci, vždycky jsem přijela ke škole úplně vyřízená, ale zase na cestu domů to bylo fajn :) A africký buben? ..nikdy by mě to nenapadlo, ale teď se úplně vidím, jak si na jeden taky bubnuju :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš zaujímavé ciele a držím palce nech ti výdu! :) A čo sa týka módy, tak to je jedna z mojich topiek prečo sa teším na jar! Ten pršíplašť musí byť skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekny zoznam :) mne z toho sice nesedi ani jedno, ale tesim sa na dlhe prechadzky, konecne trenchcoat, lodicky :)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jezdit do školy na kole by se mi vážně líbilo :) bohužel já to mám do školy přes 25 km, takže než bych tam dojela :D levandule miluji, strašně krásně to voní. Moc pěkný seznam :) Sama se úplně těším hlavně na dlouhé procházky z kamarády, které vždycky absolvováváme, právě když začne jaro a už je trošku lepší počasí.

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny článok :) Jazdiť do školy na bicykli som mohla, keď som bola na základnej a teraz mi to veľmi chýba ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já mám skateboard i longboard a pokud to chceš jen na cestu do školy, tak bych spíš doporučovala longboard. Je to jednodušší a rychleji se na tom podle mého naučíš. Ale držím palce i se skatem! Já umím jen jezdit po rovince, žádný triky bohužel. I když je fakt, že jsem jeden čas zvládala 'Olíčko' :-D
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Do školy jsem na kole jezdila a bylo to super. Když bylo krásně a svítilo sluníčko...hmm, určitě doporučuji :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No a konečně je tu, to je super, žeeee? Já jsem ani nemohla dospat, jak jsem se těšila O:). A kolo ti můžu jenom doporučit! Já na něm jezdím pořád, i v zimě a je to paráda, rozhodně lepší než někde sedět v zácpě, na kole mě to baví :) A levandule ty miluju, děkuji za připomenutí, musím si koupit sazenice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super článek! Vloni na jaře jsem po dlouhé době vlezla na brusle. Letos opět vyrazím. Taky se těším na lodičky, Melky, šatičky a výlet do Amsterdamu.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Domča, poďme niekedy na skateboard :D ťa naučím chodiť na ňom :D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.